برگزاری دوره تربیت سالمندی در استان ایلام

به گزارش مهسان بلاگ، معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از برگزاری دوره تربیت سالمندی در استان ایلام اطلاع داد.

برگزاری دوره تربیت سالمندی در استان ایلام

ولی زاده معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت:به اطلاع هم استانی های عزیز می رساند که معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در نظر دارد دوره تربیت سالمندی را در استان ایلام برگزار نماید.

وی ادامه داد:این دوره شامل 100 ساعت آموزش نظری، عملی بوده و علاقمندان می توانند با داشتن مدرک پرستاری و با پرداخت شهریه 15 میلیون ریال (بدون احتساب هزینه های نهار و پذیرایی) در این دوره شرکت کرده و پس از قبولی در آزمون انتها دوره، گواهی معتبر با مدت اعتبار 5 ساله از مرکز آموزش مهارتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام دریافت کنند.

ولی زاده اضافه نمود:در ضمنً پذیرش دوره محدود به 40 نفر بوده و اولویت با کسانی می باشد که دارای معرفی نامه از محل کار بوده و یا در مصاحبه پذیرش شوند.

وی یادآورشد:گفتنی است که متقاضیان می توانند جهت ثبت نام تا ساعت 14 در روز های شنبه تا چهارشنبه تا 30مرداد ماه با شماره تلفن 09125584967، فقط به صورت پیغام در تماس باشند که اطلاعات مورد نظر شامل، نام نام خانوادگی، کد ملی و شماره تماس خواهد بود.

د

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12958

به "برگزاری دوره تربیت سالمندی در استان ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره تربیت سالمندی در استان ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید