بهترین دروغ های شرکت های تکنولوژی برای اول آوریل 2019

به گزارش مهسان بلاگ، ساعاتی قبل در چند مطلب جداگانه به دروغ های شرکت گوگل برای روز اول آوریل سال جاری پرداختیم. اما تنها گوگل نیست که به این روز علاقه زیادی دارد و بسیاری از شرکت های تکنولوژی برای اول آوریل دروغ های جذابی را مطرح می نمایند که در این مطلب می خواهیم به تعدادی از جذاب ترین آن ها نگاهی بیندازیم.

بهترین دروغ های شرکت های تکنولوژی برای اول آوریل 2019

دولینگو نوتیفیکیشن های واقعی برای کاربران می فرستد

تیم توسعه دهنده اپلیکیشن معروف دولینگو برای اینکه انجام تمرین ها را به کاربران یادآوری نمایند، تصمیم گرفته اند از روش جدید بهره ببرند. در این اپلیکیشن، معمولاً برای این کار نوتیفیکیشن هایی در گجت به نمایش درمی آید، ولی مطمئناً یک عروسک بزرگ جغد بهتر می تواند کاربران را برای انجام این کار متقاعد کند.

بله، در هرجایی که باشید وقتی این نوتیفیکیشن ها را نادیده بگیرید، این عروسک بزرگ پدیدار می گردد و طبق اعلام دولینگو، می توانید سه نوع عروسک را انتخاب کنید؛ عروسک مشوق، عروسک ناامید و عروسک پرخاشگر. هنوز معلوم نیست که اگر دسترسی لوکیشن این اپلیکیشن را ببندید این عروسک همچنان می تواند شما را پیدا کند یا نه.

نوکیا 9 از دوربین مجهز به اشعه ایکس بهره می برد

احتمالاً می دانید که در پنل پشتی نوکیا 9 دوربین های زیادی تعبیه شده، ولی آیا می دانستید که یکی از دوربین ها مجهز به سنسور ToF نیست بلکه از سنسور اشعه ایکس بهره می برد؟ این خبر را رییس بخش محصول HMD Global با انتشار یک توییت اعلام نموده است. این مدیر ارشد اعلام نموده که این مشخصه جذاب با نصب یک اپلیکیشن موجود در پلی استور فعال می گردد.

معرفی اتومبیل برقی توسط وان پلاس

وان پلاس هم تصمیم گرفته در روز اول آوریل اولین اتومبیل برقی خود را تحت عنوان WarpCar معرفی کند. در کنار این ویدیو یوتیوب، یک لینکی هم قرار گرفته که حاوی اطلاعات بیشتری است. این برند چینی اعلام نموده که این خودروی برقی تنها در عرض 20 دقیقه کامل شارژ می گردد و 0 تا 100 آن هم فقط 3 ثانیه طول می کشد و شارژ آن تا 290 مایل دوام می آورد. در نهایت وان پلاس خاطرنشان نموده که کاربران با وان پلاس 6T می توانند این اتومبیل را آنلاک نمایند.

بهره گیری از تراشه اگزینوس برای کامپیوتر دسکتاپ

تراشه اگزینوس 9820 روی هم رفته تراشه بسیار قدرتمندی است که قدرت پردازشی تعداد زیادی از گوشی های گلکسی اس 10 را تأمین می نماید. حالا سامسونگ با ارائه یک رابط، استفاده از این تراشه را برای کامپیوترهای دسکتاپ امکان پذیر نموده است. این ماژول را می تواند مانند رابط SD برای کارت های microSD در نظر گرفت.

در سایت بخش نیمه هادی سامسونگ آمده که با استفاده از این رابط، کاربران به راحتی می توانند از تراشه قدرتمند اگزینوس را برای لپ تاپ یا کامپیوتر دسکتاپ خود استفاده نمایند. این کمپانی کره ای اعلام نموده که افراد با استفاده از این تراشه می توانند قدرت مربوط به بخش پردازش هوش مصنوعی، GPU و حتی مودم آن را برای کامپیوتر خود به ارمغان بیاورند.

ارائه دو آپدیت جدید پوکوفون F1 برای افزودن قابلیت های مربوط به سگ ها

پوکوفون F1 یکی از محبوب ترین و مقرون به صرفه ترین گوشی های موجود در بازار عرضه می گردد و از زمان عرضه، شیائومی آپدیت های قابل توجهی را برای آن منتشر نموده است. با این حال، شیائومی تصمیم گرفته به یمن روز فرخنده اول آوریل دو آپدیت دیگر را هم برای این گوشی عرضه کند.

هر دوی این آپدیت ها قابلیت های جدید مربوط به سگ ها را برای این گوشی به ارمغان می آورند. یکی از آن ها به شما اجازه می دهد که صورت سگ خود را اسکن کنید تا مطمئن شوید این همان سگ شما است. دومین آپدیت هم توانایی ترجمه حرف های سگ ها را امکان پذیر می نماید و به کاربران اجازه می دهد ارتباط بهتری با سگ خود برقرار نمایند.

تغییر کاربری باجه های تلفن توسط T-Mobile

آیا تابه حال در یک خیابان شلوغ برای صحبت کردن با گوشی به مشکل برخورده اید؟ چنین مسئله ای بسیار رایج است و خوشبختانه شرکت T-Mobile برای حل این معضل تصمیم گرفته باجه های Phone BoothE را بسازد. این باجه اساساً یک عایق صوتی است که به افراد اجازه می دهد به راحتی در مکان های شلوغ با گوشی خود صحبت نمایند. این اپراتور مخابراتی می گوید باجه مذکور با گوشی کاربران باز می گردد، استفاده از آن برای کاربران T-Mobile رایگان است و در داخل باجه هم می توان گوشی را به یک نمایشگر بزرگ وصل کرد.همچنین این اپراتور مخابراتی نسخه پرتابل آن هم معرفی نموده که به قول این شرکت یک کارتن مقوایی ساده است.

منبع: Android Authority

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7612

به "بهترین دروغ های شرکت های تکنولوژی برای اول آوریل 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین دروغ های شرکت های تکنولوژی برای اول آوریل 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید