تایلند برای استقبال از جهانگرد ها آماده می گردد ، پوکت منطقه آزمایشی طرح ایمن دولت بانکوک

به گزارش مهسان بلاگ، اگرچه مقصد های جنوب آسیا مانند بالی مرزهای خود را به روی جهانگردی بین المللی، تا سال 2021 بسته اند، اما تایلند ممکن است رویه دیگری در پیش بگیرد.

تایلند برای استقبال از جهانگرد ها آماده می گردد ، پوکت منطقه آزمایشی طرح ایمن دولت بانکوک

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

خبرنگاران - این کشور امیدوار است در ماه اکتبر به وسیله برنامه ای به نام ایمن اجازه ورود گردشگران خارجی را به این کشور صادر کند و این امکان را برای گردشگری در مناطق معین شده فراهم کند.

وزیر امور گردشگری تایلند، فیپات راچاکی پراکارن، عنوان نموده است : من از نخست وزیر خواسته ام تا اول اکتبر را به عنوان تاریخ اجازه ورود (ورودی) به گردشگران بین المللی معین کند. من همچنین خواسته ام تا از پوکت به عنوان یک نمونه آزمایشی استفاده کنم.

در مراحل اولیه این برنامه، گردشگران مجاز به پرواز به پوکت خواهند بود و باید 14 روز خود را قرنطینه نمایند. استراحتگاه هایی در سواحل جزیره در نظر گرفته می شوند و به گردشگران اجازه می دهند تا در آنجا خود را قرنطینه نمایند و همچنین از یک تعطیلات امن برخوردار باشند. از مسافران خواسته می گردد که در ابتدا و خاتمه دوره قرنطینه خود، آزمایش کرونا را انجام دهند و پس از این مدت آنها در سفر به بقیه جزیره آزاد خواهند بود. علاوه بر این، کارکنان این اقامتگاه ها مجاز به ترک این مناطق معین شده نیستند و به طور مرتب آزمایش می شوند. مسافرانی که مایل به ترک پوکت هستند، باید برای هفت روز دیگر قرنطینه نمایند و سومین آزمون COVID-19 را انجام دهند.

منبع : matador network

منبع: چمدان
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 23 شهریور 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 55890

به "تایلند برای استقبال از جهانگرد ها آماده می گردد ، پوکت منطقه آزمایشی طرح ایمن دولت بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایلند برای استقبال از جهانگرد ها آماده می گردد ، پوکت منطقه آزمایشی طرح ایمن دولت بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید