تجهیز یک سالن ورزشی در بهارستان برای درمان مبتلایان کرونا

به گزارش مهسان بلاگ، فرماندار شهرستان بهارستان از تجهیز یک سالن ورزشی با تأیید دانشگاه علوم پزشکی برای درمان کرونا خبر داد.

تجهیز یک سالن ورزشی در بهارستان برای درمان مبتلایان کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، مجتبی خانجانی گفت: تجهیز 100 تخت درمانی در سالن ورزشی درحال انجام است و همه امکانات این سالن ورزشی برای درمان بیماران کرونایی توسط ارگان های شهرستان تأمین شده است که زیر نظر شبکه بهداشت و بیمارستان امام حسین(ع) فعالیت خواهد کرد.

وی ادامه داد: تمامی این اقدامات برای پیشگیری و شیوع کرونا ویروس انجام می شود. از مردم انتظار داریم در این زمینه به هشدارها توجه کنند و در خانه ها بمانند.

فرماندار شهرستان بهارستان با انتقاد از تردد مردم در بازارهای نسیم شهر و گلستان بیان نمود: یکی از عمده ترین مسائل در این بازارها حضور دست فروشان است که با تردد عابران باعث تماس مردم با یکدیگر می شوند و امکان انتقال ویروس را افزایش می دهند.

وی همچنین گفت: 9 شهروند بهارستانی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی شهر تهران فوت و نزدیک به 60 نفر مشکوک به کرونا ویروس در بهارستان شناسایی شده اند. آزمایش های لازم از آن ها گرفته شده و منتظر نتایج آن هستیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 39270

به "تجهیز یک سالن ورزشی در بهارستان برای درمان مبتلایان کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز یک سالن ورزشی در بهارستان برای درمان مبتلایان کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید