کماکان افزایش مرگ و میر های کرونایی را داریم

به گزارش مهسان بلاگ، معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: کماکان افزایش مرگ و میر های کرونایی را داریم و همچنان در اوج بیماری هستیم.

کماکان افزایش مرگ و میر های کرونایی را داریم

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، نادر توکلی، روز شنبه در نشست خبری هفته سلامت که در محل دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار گردید، اضافه کرد: احتیاج به حوزه آی تی و فناوری اطلاعات در دوران کرونا بالا رفته است و ارزیابی ها نشان می دهد به موازات نیرو های درمانی به نیرو های آشنا به فناوری اطلاعات احتیاج داریم.

وی گفت: در حال حاضر شرایط موج چهارم کرونا به گونه ای است که شاهد افزایش بار مراجعات سرپایی به موازات آن در بخش بستری ها هستیم. اما، هیچ بیماری سرگردان نمانده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: با هماهنگی های اجرا شده، بار و فشار کاری به نحوی مدیریت شد تا سیستم چابک گردد.

وی از راه اندازی سامانه 6070 برای پاسخگویی به بیماران کرونایی در استان تهران اطلاع داد و گفت: کماکان افزایش مرگ و میر ها را داریم و همچنان در اوج بیماری هستیم.

توکلی از فرایند رو به افزایش ترخیص بیماران بستری اطلاع داد و اضافه کرد: امیدواریم این فرایند همچنان ادامه داشته باشد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 84621

به "کماکان افزایش مرگ و میر های کرونایی را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کماکان افزایش مرگ و میر های کرونایی را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید