تخصیص اعتبار12500میلیارد ریالی نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی تهران

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از تخصیص 12500 میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اطلاع داد.

تخصیص اعتبار12500میلیارد ریالی نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی تهران

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از صندوق کارآفرینی امید، اصغرنورالله زاده در مراسم نمادین تحویل تاکسی های تفاهم نامه نوسازی و بهسازی ناوگان عمومی شهر تهران که با حضور رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران و رئیس اتحادیه تاکسی رانی کشور برگزارشد، از تخصیص 12500 میلیارد ریال اعتبار در این بخش اطلاع داد.

وی با اشاره به تسهیل فرآیند پرداخت تسهیلات و ساده سازی ضمانت ها برای رانندگان تاکسی گفت: در فرآیند پرداخت این تسهیلات به جز قراردادن سند خودرو در رهن صندوق کارآفرینی امید، هیچ تضمینی دریافت نمی گردد.

نوراله زاده در ادامه گفت: از خودروسازان می خواهیم با توجه به اینکه فعالیت صندوق درحوزه کسب وکار می باشد و حمل نقل عمومی علاوه بر کسب وکار فرآیند حمل ونقل را در شهر تسهیل می کند تحویل خودرو های تاکسی را تسریع نماید.

نوراله زاده اظهارداشت: صندوق کارآفرینی امید این آمادگی را دارد در حوزه خودرو های جدید ون، مینی بوس و اتوبوس همکاری لازم را با سازمان حمل و نقل شهرداری تهران و سازمان تاکسیرانی داشته باشد.

در این مراسم همچنین قنادان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: طبق قانون هوای پاک دولت موظف به تامین تسهیلات کم بهره است و طبق قرارداد بسته شده با صندوق، 40 میلیون تومان تسهیلات به هر یک ازخریداران تاکسی پرداخت خواهد شد.

در این مراسم یکی از خودروسازان متعهد شده که 500 دستگاه تاکسی را در قالب این طرح تحویل دهد که امروز طی مراسمی تعدادی از این تاکسی ها به صورت نمادین تحویل مشتریان خواهد شد. همچنین بر اساس فراهم بودن بستر این میزان به 10 هزار دستگاه خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 19438

به "تخصیص اعتبار12500میلیارد ریالی نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص اعتبار12500میلیارد ریالی نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید