ترامپ: تلفات بسیار زیادی طی دو هفته پیش رو خواهیم داشت

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس جمهور آمریکا در حالی که درباره تلفات زیاد ویروس کرونا طی دو هفته پیش روی این کشور صحبت می کرد اما بر لزوم شروع به کار مجدد مشاغل در این کشور تاکید نمود.

ترامپ: تلفات بسیار زیادی طی دو هفته پیش رو خواهیم داشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، در حالی که هفته های گذشته با تمسخر درباره ویروس کووید19 و خطری که می تواند برای ایالات متحده داشته باشد صحبت می کرد، بامداد یکشنبه درباره تلفات بسیار زیاد آن طی دو هفته آینده هشدار داد.

ترامپ بامداد چهارشنبه طی سخنرانی در کنفرانس مطبوعاتی کارگروه کروناویروس کاخ سفید، گفت: این هفته و هفته بعد بسیار سخت خواهد بود، تلفات بسیار زیادی خواهیم داشت...به سختی کوشش می کنیم تا تجهیزات اضافی را در سریعترین زمان ممکن به نیویورک برسانیم.

وی با بیان اینکه نظامیان بیشتری را برای مقابله با شیوع کرونا و اجرای مقررات بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی به کار می گیرد، شرح داد: آنها به جنگ می فرایند. جنگی که هیچ وقت واقعا برای آن آموزش ندیده اند.

به نوشته رسانه های آمریکایی، رئیس جمهور ایالات متحده ضمن اشاره به اختصاص 1000 نظامی برای استقرار در نیویورک، گفت: به نظر می رسد که نیویورک به شدت صدمه خواهد دید.

ترامپ، علی رغم هشدارهای کارشناسان و متخصصان درباره لزوم تعطیل ماندن مشاغل برای جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس کرونا در آمریکا، تاکید نمود که هرچه سریعتر باید کسب وکارها در این کشور از سر گرفته شوند.

آنتونی فائوچی رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا نیز در این نشست خبری با بیان اینکه افزایش تلفات ویروس کرونا در این کشور ادامه خواهد داشت، گفت اجرای فاصله گذاری فیزیکی بسیار مهم است و افراد حداقل 6 پا (1.8 متر) از یکدیگر فاصله داشته باشند.

طی بیست وچهار ساعت گذشته، آزمایش ابتلا به کرونای حداقل 24000 نفر دیگر در آمریکا مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان در این کشور به بیش از 301 هزار نفر برسد.

از سوی دیگر تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا همچنان رو به افزایش است و آخرین آمار حاکی از مرگ 8173 در این کشور به دلیل ابتلا به این بیماری است.

کمبود تجهیزات پزشکی برای کادر درمانی و مردم آمریکا به یکی از چالش های دولت این کشور تبدیل شده و کمبود این تجهیزات ، انتقاد بسیاری از سناتورها و نمایندگان کنگره را برانگیخته است.

بامداد یکشنبه نیز دولت آمریکا به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا در ایالت های ویسکانسین و نبراسکا، در این مناطق شرایط فاجعه گفت. (جزئیات بیشتر)

نتهای پیغام/

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 43010

به "ترامپ: تلفات بسیار زیادی طی دو هفته پیش رو خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: تلفات بسیار زیادی طی دو هفته پیش رو خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید