ترامپ مانند یک ویروس به سیستم آمریکا تزریق شد

به گزارش مهسان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- کریس کومو گفت ترامپ مثل یک ویروس سیستم آمریکا را بیمار کرد و اکنون ما در این کشور به زانو درآمده ایم.

ترامپ مانند یک ویروس به سیستم آمریکا تزریق شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، به دنبال اقدام رئیس جمهور آمریکا در صدور فرمان های جدید برای عفو عده ای از دوستان و نزدیکانش و ادامه تعلل در موافقت با طرح یاری های ویژه دوران کرونا، کریس کومو مجری سی ان ان گفت: ترامپ بدترین رئیس جمهوری است که ما تا به امروز داشته ایم.

کریس کومو گفت طی 24 ساعت گذشته، این رئیس جمهور طرح هزینه های دفاعی را وتو نموده است، یاری های اضطراری را برای میلیون ها نفر از شما متوقف نموده است و عفو سمی ترین گروهی که ما در تاریخ کشورمان شاهد بودیم، را صادر نموده است. ترامپ، 26 نفر دیگر را امشب مورد عفو قرار داده است. این عفو شامل حال بسیاری از مجرمان قطعی شده است که شما آن ها را به خوبی می شناسید افرادی که کار های وحشتناکی نموده اند و بسیاری به این موارد اذعان نموده اند.

او با این حال برای گلف بازی به فلوریدا رفته است. پس از وتوی طرح هزینه های دفاعی، وی طرح یاری های اضطراری دوران کرونا را بلاتکلیف گذاشته است، و میلیون ها آمریکایی برای کریسمس غذا ندارند چه برسد برای گرم کردن خانه شان، خرید هدیه و او این ها را می داند با این حال طرح یاری های اضطراری کرونا را امضا ننموده است و حتی آن را وتو هم ننموده است.

وی ادامه داد: دموکرات ها، افراد مستقل و جمهوری خواهان واقعی، شما همگی اکنون می دانید فقط طی 24 ساعت گذشته، ترامپ بدترین رئیس جمهوری است که ما در این مدت شاهد بوده ایم. او نه تنها بی لیاقتی خودش را به اثبات رسانده بلکه او واقعا انسان نیست.

کومو اضافه نمود: او گرسنگی را انکار نموده است، تلاشگران و کارکنان بخش درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا و این همه گیری را تکذیب نموده است. ترامپ به هیچ چیزی اهمیتی نمی دهد، به جز دروغ گویی و عظیم نمایی ساختگی خودش. این یک واقعیت است و در همه اقداماتش دیده ایم. میراث او چنین است و کسانی که این واقعیت ها را نادیده گرفته و از او حمایت کردند، کسانی که چنین میراثی را خواهان شدند در اقدامات وحشتناک او شریک هستند.

همین موضوعات برای نامیدن او به عنوان بدترین رئیس جمهور کافی است، چه رسد به سال ها دروغ گویی، فساد و شرارت او در قبال افرادی که نیازمند حمایت بودند. این فرایند باید سرانجام یابد او باید بعنوان بدترین رئیس جمهور دیده گردد باید از او با بیشترین سرعت ممکن بگریزیم.

کوکو توضیح داد: هر کسی که بخواهد جهت شرارت آمیز او را ادامه دهد باید محکوم گردد و نباید این اتفاق دوباره تکرار گردد. این یک شرمندگی برای ماست. تیتر های خبری درباره افرادی که او امشب مورد عفو قرار گرفته اند، است. پل مانافورت، راجر استون و چارلز کوشنر پدر دامادش جارد یکی از افراد حامی اجرای نظم و قانون در دولت ترامپ. او فقط کار سخت اجرای قانون را لغو نموده است و این کار را برای آدم های فریبکار انجام داده است. این کشور، عدالت خواهی را علیه کسانی که مرتکب جرم شده بودند دایر کرد، اما ترامپ این فرایند را معکوس کرد. استون و مانافورت هردو برایشان کیفرخواست صادر شد. آن ها محاکمه شدند و توسط هیئت منصفه بخاطر چندین فقره جرم محکوم شدند. استون و مانافورت و کوشنر بابت فرار از مالیات مجرم شناخته شده اند و جرم خودشان را پذیرفتند.

وی گفت:کوشنر یک مجرم عادی نیست و عفو او تنها برای ترامپ ممکن است. او استون را مورد عفو قرار داد که بخاطر مانع تراشی در تحقیقات کنگره مجرم شده بود. او شاهدان را اوائل سال جاری قبل از اینکه مجبور گردد خود را تسلیم کند، تهدید نموده بود. راجر استون ویژگی های زیادی دارد که یکی از آن ها وفاداری به کسانی است که در جبهه ترامپ هستند.

مانافورت بخاطر ابتلا به کرونا در حبس خانگی به سر می برد این یک عفو از روی لطف و مرحمت نیست بلکه یک پاداش است می دانید که او چه کاری ننموده است. او حتی یک کلمه هم درباره ترامپ حرف نزد.

سناتور سن ساس در بیانیه ای درخصوص عفو های ترامپ بیان کرد این اقدامی کاملا غیراخلاقی است. زمان برای این بده بستان ها سرانجام یافته است. ترامپ بدترین است و ما هرگز مشابه او را ندیده ایم. این نوع بی رحمی نسبت به انسانیت بی احترامی به عدالت است و ترامپ عملا هیچ علاقه ای به عدالت ندارد. شما باید چشمانتان را نسبت به موارد مهمی که این رئیس جمهور نادیده گرفت باز نگاه دارید. این مرد الان پس از ناکام گذاشتن طرح یاری های اضطراری کرونا که باید آن را امضا می کرد به فلوریدا رفته است. او طرح پرداخت حقوق سربازان را وتو نموده است. اما اگر می خواهید کاری برای طرح یاری های اضطراری کرونا انجام دهید، باید وارد عمل شوید؛ باید اقدام کنید.

کومو خطاب به جمهوری خواهان گفت: آیا شما هوادار ترامپ هستید، بنظر می رسد شما گیج شده اید شما باید شفاف سازی کنید این آدم بدترین (رئیس جمهور) و برای حزب تان وحشتناک است، چون هیچ کس نمی داند در چه شرایطی قرار دارید. چرا ترامپ این طرح را وتو کرد افراد زیادی در حزب جمهوری خواه گفتند که این یک کار نمایشی بوده که بتواند به او برای رد نتیجه انتخابات یاری کند. می توانید تصور کنید معنای این شرایط درهم و برهمی که در آن جمهوری خواهان می توانند هوشیارانه چنین مطالبی را مطرح نمایند چیست؟ مردم (آمریکا) گرسنه اند و تنها کاری که او (ترامپ) نموده است تصویب قانون صدور مجوز دفاع ملی است که حتی اقدامی عجیب تر شمرده می گردد.

کومو گفت: ما حق داریم روی این ها کار کنیم، اما نه به این شیوه، اما نه قبل از کریسمس، نه وقتی شهر را ترک می کنیم، نه وقتی مردم در قحطی به سر می برند. او بدترین رئیس جمهوری است که ما تا الان دیدیم. تنها دلیلی که میگردد برای دفاع از دولت عنوان نمود این است که نمی خواهد در برابر شرایط موجود تسلیم گردد. وقتی تصمیم می گیرید بواسطه وخیم تر کردن اوضاع و تزریق معادل سیاسی ویروس کرونا به پیکره سیاست، شرایط موجود را نفی کنید، این دقیقا همان کاری است که ترامپ انجام داده است. او هرگز درمان نبوده است و نخواهد بود.

وی اضافه نمود: او (ترامپ) مثل یک ویروس به سیستم تزریق شد و آن را بیمار کرد و همین کار را نموده است و اکنون ما در این کشور به زانو درآمده ایم و تنها شانس ما برای قرار دریافت در جایگاهی بهتر این است که آنچه اتفاق افتاده را به رسمیت بشناسیم باید کنار یکدیگر قرار گرفته و آرمان مشترک داشته باشیم و از مردان و زنانی که قدرت را به آن ها محول نموده ایم بخواهیم تا شرایط بهتری را برای ما رقم بزنند. اگر از آن ها هیچ انتظاری نداشته باشیم شرایط به همین منوال خواهد بود. ما باید تغییر کنیم بگذاریم این یک هدیه کریسمس برای ما باشد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 72596

به "ترامپ مانند یک ویروس به سیستم آمریکا تزریق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ مانند یک ویروس به سیستم آمریکا تزریق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید