تصمیم سعید معروف برای خداحافظی از والیبال

به گزارش مهسان بلاگ، سعید معروف که پس از ناکامی تیم ملی والیبال ایران از بازی های ملی خداحافظی کرد تصمیمی برای بازگشت به این تیم ندارد تا آخرین بازی ملی او همان بازی با ژاپن در المپیک توکیو باشد. معروف که همراه با تیم ملی والیبال حضور در 2 المپیک را تجربه کرد این روز ها به کار مربیگری در یک آموزشگاه در آمریکا مشغول است و به نظر می رسد دوران بازیگری او تا یکی دوسال آینده به سرانجام برسد تا کاپیتان سابق تیم ملی والیبال همه تمرکز خود را روی فعالیت در آموزشگاه و بازیکن سازی بگذارد.

تصمیم سعید معروف برای خداحافظی از والیبال

سعید معروف در طول سال ها حضورش در تیم ملی والیبال توانست با این تصاحب 2 مدال طلا و یک مدال نقره بازی های آسیایی، 2 مدال طلا و یک مدال نقره قهرمانی آسیا، 2 مدال طلای جام کنفدراسیون آسیا و یک مدال برنز جام بزرگ قهرمانان دنیا گردد. شنیده می گردد فدراسیون والیبال در پی یک بازی خداحافظی با یکی از تیم های تراز اول دنیا برای سعید معروف است. باید دید این بازی خداحافظی چه زمانی برگزار می گردد.

مقدار

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 103663

به "تصمیم سعید معروف برای خداحافظی از والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم سعید معروف برای خداحافظی از والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید