تغییر نظر راکیتیچ: بارسلونا بهترین تیم برای من است

به گزارش مهسان بلاگ، ایوان راکیتیچ پس از سومین حضور متوالی در ترکیب بارسلونا در جریان پیروزی 2 - 5 این تیم برابر مایورکا مدعی شد که بارسلونا بهترین تیم برای اوست.

تغییر نظر راکیتیچ: بارسلونا بهترین تیم برای من است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بازیکن تیم ملی کرواسی پس از نیمکت نشینی در ابتدای فصل جاری صحبت هایی را درباره جدایی از بارسلونا مطرح نموده بود. او پیش از حضور در ترکیب ثابت برابر دورتموند در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان تنها در یک بازی در لیگ قهرمانان در ترکیب بارسلونا به میدان رفته بود که شکست برابر گرانادا بود. پس از پیروزی 1 - 3 برابر دورتموند، هافبک 31 ساله در دو ملاقات برابر اتلتیکو مادرید و مایورکا نیز در ترکیب ثابت بارسا نهاده شد. این بازیکن در سال 2014 از سویا به نیوکمپ آمد و 4 قهرمانی لالیگا و کوپا دل ری به دست آورد، اما صحبت هایی درباره احتمال پیوستن او به اینتر و یوونوس به گوش می رسید. او نیز هفته گذشته صحبت هایی درباره احتمال پیوستن به تیمی که زمان بازی بیشتری به او بدهد، نموده بود.

راکیتیچ پس از سرانجام بازی شب گذشته به خبرنگاران گفت: اتفاقات زیادی در ماه های اخیر رخ داد. گاهی اتفاقاتی رخ می دهد که نمی توان آن ها را درک کرد، ولی باید پذیرفت. این اتفاق برای من رخ داد. هیچکس به شما یاریی نمی کند. من می خواهم تمام کوششم را بکنم و اگر بتوانم اینجا بازی کنم همواره گفته ام که جایی بهتر از بارسلونا برای کسب جام وجود ندارد و بنابراین بارسا بهترین تیم برای من است. من می خواهم از بازی خودم لذت ببرم و کوشش کنم که به تیم برای پیشرفت یاری کنم. تمام کوششم را می کنم و اگر شرایط مانند چند بازی اخیر پیش برود همه چیز بهتر نیز خواهد شد. من اینجا هستم تا بازی کنم و از دقایقی که اعتماد مربی و هم تیمی هایم را جلب نموده ام، استفاده کنم. برای هر چیزی آماده هستم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28962

به "تغییر نظر راکیتیچ: بارسلونا بهترین تیم برای من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر نظر راکیتیچ: بارسلونا بهترین تیم برای من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید