تهیه شناسنامه سلامت برای زندانیان عفوشده سمنان لازم است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، امیر بینایی ظهر پنج شنبه در جلسه هم اندیشی برای حمایت از زندانیان عفوشده به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استانداری سمنان، بابیان اینکه تهیه شناسنامه سلامت جسم، روح و اخلاق اجتماعی برای زندانیان عفوشده، امری لازم است، ابراز کرد: این امر سبب می گردد تا عفوشدگان بتوانند راحت تر کار پیدا نمایند همچنین معتقدیم که نهادهای حمایتی استان برای حمایت مالی از این افراد و خانواده های آن ها می بایست اقدام نمایند.

تهیه شناسنامه سلامت برای زندانیان عفوشده سمنان لازم است

وی بابیان اینکه توانمندسازی روحی توسط بهزیستی برای این قشر به صورت ویژه و دقیق باید در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: افزایش مهارت و فراگیری تخصص های شغلی می تواند راهکاری مؤثر برای اشتغال این افراد و محافظت از آنان برای جلوگیری از بازگشت به مقوله جرم باشد.

ضرورت حمایت از عفو شدگان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان نیز در این نشست بابیان اینکه تأمین شغل پایدار برای عفو شدگان، حیاتی ترین و مهم ترین احتیاج برای حمایت از این قشر است، گفت: باورهای اجتماعی در خصوص نحوه تعامل با این افراد پس از آزادی از زندان در جامعه، باید تغییر کند.

اسماعیل غنیان اعلام کرد: فراگیری تخصص برای افراد آزادشده دارای سن بالای 30 سال، راهگشای مسائل درزمینهٔ اشتغال افراد عفو شده در سطح جامعه محسوب می گردد.

در این شست درباره راه های حمایت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی از زندانیان عفو شده به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بحث و تبادل نظر شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2521

به "تهیه شناسنامه سلامت برای زندانیان عفوشده سمنان لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه شناسنامه سلامت برای زندانیان عفوشده سمنان لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید