جالب ترین ماشین های فروش اتوماتیک در دنیا

به گزارش مهسان بلاگ، دوچرخه

Bikedispenser علاوه بر اینکه یک نام با مصمی برای این دستگاه است، یک ماشین فروش اتوماتیک است که امکان خرید دوچرخه را برای شما فراهم می نماید. در کشور هلند در پی این ماشین ها باشید.

جالب ترین ماشین های فروش اتوماتیک در دنیا

ماشین های هوشمند

در میان تمامی ماشین های فروش اتوماتیک عجیب و غریب در جهان این ماشین بیشتر از بقیه شما را شگفت زده خواهد نمود. در واقع به خاطر وجود پارکینگ های ماشین که ظرفیت نگهداری چیزی بین 30 تا 300 ماشین را دارند امکان استفاده از این ماشین اتوماتیک فراهم شده است.با پرداخت 3.25 دلار برای هر یک ساعت بدون خرید ماشین مالک آن می شوید. این ماشین فروش اتوماتیک در حال حاضر در ژاپن و چین قابل دسترس هستند.

خاویار

شما این ماشین های فروش اتوماتیک خاویار را فقط می توانید در بعضی فروشگاه های خاص در کالیفرنیا پیدا کنید. در واقع در مراکز خرید خاص مانند ریتزی. فروشگاه خاویار بورلی هیلز انواع این دستگاه ها را دارد. شما می توانید در بازه بین 50 تا 5000 دلار از آنها خرید کنید.

بستنی

در حال حاضر، ماشین های MooBella فقط در شمال ایالات متحده یافت می شوند. این ماشین های فوق العاده بیش از 96 نوع بستنی دارند که شما می توانید بنا به ذائقه خود آنها را اتنخاب کنید. از صفحه لمسی آنها برای سفارش دادن استفاده می کنید و برای هر اسکوپ 3 دلار می پردازید.

خرچنگ تازه

در این فهرستی که به شما معرفی می کنیم ماشین های فروش اتوماتیک عجیب و غریب زیادی وجود دارند اما تصور اینکه یکی از آنها موجودات زنده درون خود دارد کمی سخت است. این ماشین چینی خرچنگ تازه را بر اساس تقاضای مشتری به آنها می فروشد و با وجود این ماشین ها احتیاجی نیست برای خرید به ماهی فروشی مراجعه کنید.

پیتزا

اگر به ایتالیا سفر کردید و مایل به خوردن یک پیتزای ایتالیایی واقعی بودید به سراغ ماشین فروش اتوماتیک let`s pizza بروید. تنها در 3 دقیقه این ماشین فوق العاده به شما یه پیتزای داغ می دهد، همچنین می توانید زمانی که ماشین در حال آماده کردن پیتزا است مراحل را ببینید. پیتزای مارگاریتا، پیتزای سبزیجات یا ژامبون را سفارش دهید و برای هر کدام از این پیتزاهای کوچک فقط 4.5 دلار بپردازید.

این ماشین های فروش اتوماتیک در ژاپن بسیار محبوب هستند. ماشین هایی که در آنها یک بسته تخم مرغ (10 تا 12 عدد) حدود 3 دلار قیمت دارد.

رستوران اتوماتیک

امروز دستگاه های فروش اتوماتیک رفاه زیادی را فراهم می نمایند. یک سری از ماشین های فروش اتوماتیک در کنار هم که ظاهرا یه رستوران را تشکیل می دهند، حداقل در هلند که این کار را انجام می افتد. کشوری که شما می توانید FEBO را پیدا کنید و با انواع انتخاب ها روبرو شوید که هرکدام از اجناس هم 10 دلار یا کمتر قیمت دارند. همچنین با یک قرارداد نو امکان خرید موبایل نیز وجود دارد.

گل

شاید به علت اینکه شما دقیقا نمی دانید چه زمانی به گل احتیاج خواهید داشت، ژاپن انواع آنها را در ماشین فروش اتوماتیک به شما پیشنهاد می دهد.

قطعات یدکی آیکیا (IKEA)

لوازم خراب مارک IKEA خود را نگه دارید تا زمانی که به کانادا سفر کردید بتوانید به وسیله یکی از این ماشین های فروش اتوماتیک قطعات یدکی آنها را بخرید.

نسل نو فروشگاه ها

استرالیا ماشین های فروش اتوماتیک با سرویس دهی کامل را با نام فروشگاه های آینده راه اندازی نموده است که در آنها میزان کمی از هر چیزی را خواهید یافت.

لوکس ترین ماشین فروش اتوماتیک

در این فهرست شما ماشین های اتوماتیک عجیبی مانند ماشین فروش خاویار یا خرچنگ تازه را دیدید اما باید بگوییم که لوکس ترین ماشین فروش اتوماتیک در نیویورک یافت می گردد. این ماشین در هتل Hudson قرار گرفته است و در آن هرچیزی را که احتیاج دارید می یابید. در این ماشین دستبند 24 عیار، جواهرات تزیینی، لباس و حتی اجاره 10000 دلاری یک فراری قابل دسترس است.

سرنگ

در راستای کوشش برای کاهش توسعه آلودگی به وسیله استفاده از سرنگ مشترک، استرالیا این ماشین های فروش اتوماتیک را که سرنگ تزریق زیر جلدی دارند ارائه می دهد.

ماشین Kindle

شرکت آمازون ماشین اختصاصی kindle خود را راه اندازی نموده است. فروشگاه Kindle همه چیز را از Kindle Fire HDX تا انواع کاور، اداپتورها و دیگر لوازم را به شما ارائه می دهد.

بوریتو

دیگر لازم نیست که برای داشتن فست فود خیلی منتظر بمانید. ماشین فروش اتوماتیک بوریتو(یک غذای مکزیکی) در لس آنجلس افتتاح شد تا در کمتر از یک دقیقه بوریتو خوشمزه را به شما تحویل دهد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: کجارو / trello.com
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 103976

به "جالب ترین ماشین های فروش اتوماتیک در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جالب ترین ماشین های فروش اتوماتیک در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید