جشن بزرگ ازدواج در یزد برگزار می شود

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مسعود شریعتی بعدازظهر امروز در نشستی خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته ازدواج اظهار داشت: به مناسبت هفته ازدواج قرار است جشن بزرگ ازدواج در روز 22 تیرماه در سالن شهید صدوقی برگزار شود.

جشن بزرگ ازدواج در یزد برگزار می شود

وی عنوان کرد: تجلیل از زوج‌های موفق، اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند، تجلیل از خادمان ازدواج و ... از جمله برنامه‌هایی است که برای این جشن در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد همچنین از برگزاری نمایشگاه جهیزیه ایرانی به مناسبت هفته ازدواج خبر داد و گفت: در مورد زمان دقیق و محل برگزاری این نمایشگاه اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: ارائه خدمات مشاوره ای به زوجین و جوانان در آستانه ازدواج نیز از برنامه هایی است که به مناسبت هفته ازدواج تدارک دیده شده است.

شریعتی با اشاره به اینکه برخی دیدگاه‌ها در مورد جهیزیه و ... آغاز زندگی را برای زوج‌های جوان دشوار کرده است، افزود: معتقدیم در این راستا باید با استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد، به زوج‌ها و خانواده‌ها مشاوره ارائه شود.

وی، برگزاری پاتوق‌های فرهنگی در گذر فرهنگ و هنر مازاری‌ها را نیز یکی دیگر از اقداماتی برشمرد که در طول هفته ازدواج برگزار خواهد شد.

شریعتی خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری گروه‌های دانشجویی و ورزشی در راستای ترویج فرهنگ ازدواج و کاهش طلاق اجرا می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تاکید کرد: در کنار ترویج فرهنگ ازدواج باید برخی اقدامات از جمله رفع مشکل مسکن جوانان، زمینه سازی برای کاهش هزینه ها و ... نیز انجام شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: mehrnews.com
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 87

به "جشن بزرگ ازدواج در یزد برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن بزرگ ازدواج در یزد برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید