جعفر دهقان: خانه ندارم، مستاجر زنم هستم

به گزارش مهسان بلاگ، صبح سینما/ جعفر دهقان بازیگر سینما و تلویزیون را از بازی در مردان آنجلس فرج الله سلحشور و مریم مقدس شهریار بحرانی گرفته تا بازی در مختارنامه داوود میرباقری و بوی پیراهن یوسف ابراهیم حاتمی کیا می شناسیم. بازیگری که با 61 سال سن و پس از بازی در تعداد زیادی و فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی، هنوز از نداشتن خانه گله مند است. با توجه به اعتراض و دغدغه هنرمندان در زمینه قیمت مسکن نداشتن خانه و قیمت روز افزون مسکن، جعفر دهقان اوضاع هنرمندان را بسیار نا به سامان می داند و معتقد است که هیچ دوره ای وجود نداشته است که فردی که روی کار می آید به هنرمندان توجه کند و اوضاع آنها را بهبود بخشد، بلکه هرکسی که روی کار آمده است فقط وعده داده است و نتوانسته امنیت مالی مورد نیاز را فراهم کند.

جعفر دهقان: خانه ندارم، مستاجر زنم هستم

به همین بهانه به گفت و گو با این بازیگر پیشکسوت نشستیم که در ادامه می خوانید:

مهمترین دغدغه و مسئله مردم و هنرمندان چیست؟

هرکسی که روی کار آمد بسیار وعده داد اما هیچ کدامشان عمل نکردند و شرایط هنرمندان روز به روز بدتر شد. نه تنها شرایط هنرمندان بلکه شرایط همه بدتر شد. کسی مسکن ندارد، امنیت اقتصادی اقتصادی ندارد واقعا این ها جزو اولین مواردی است که یک انسان باید بتواند تامین کند. حرف ما بی تاثیر است هرچه بگوییم کسی به آن توجه نمی کند.

دوره ای وجود داشته که توجه ویژه ای به هنرمندان شود؟

شرایط هنرمندان هیچ وقت آنطور که باید و شاید خوب نبوده است و هیچ وقت به آنها توجه کافی نشده است.

کدام یکی از مسئولان کاری برای ما انجام دادند؟ حتی فرضا یک قطعه زمین را در بیابان های قم به ما ندادند که خودمان تصمیم بگیریم برای آن یک کاری بکنیم.

خودتان مسکن دارید؟

من مسکن ندارم، در منزل همسرم سکونت دارم، ایشان مسکن دارند و من مستاجر همسرم هستم. با 61 سال سن هنوز خودم خانه ندارم.

در حال حاضر قیمت مسکن هم جز یکی از دغدغه های شماست؟

مگر می توان نسبت به قیمت خانه بی تفاوت بود؟ ما دائم پول جمع می کنیم تا می خواهیم یک اقدامی انجام دهیم همه چیز گران و قیمت آنها ده برابر می شود.

در حال حاضر توقع دارید که چه خدمتی به هنرمندان شود؟

من که در حال حاضر هیچ امیدی برای خانه دار شدن ندارم همین قدر که بتوانم شکم زن و بچه ام را سیر نگه دارم و شب یک جایی را پیدا کنم تا سرم را با آرامش روی بالش بگذارم و صبح بروم دنبال یک لقمه نان حلال برای من کافی است و خدایم را هم شکر می گویم.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همگردی
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 92212

به "جعفر دهقان: خانه ندارم، مستاجر زنم هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعفر دهقان: خانه ندارم، مستاجر زنم هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید