حضور شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه مالزی

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان در هفدهمین نمایشگاه صنایع کوچک مالزی حضور پیدا کرد.

حضور شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

محمد یعقوبی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زاهدان، اظهار کرد: در هفدهمین نمایشگاه صنایع کوچک مالزی، تعداد 12 واحد تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان حضور پیدا کردند.

وی اضافه نمود: واحدهای تولیدی مذکور هم اکنون در زمینه کنسرو ماهی، فرآوری ماهی و میگو و پودر ماهی فعالیت می نمایند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان، با توجه به بازدیدهای اجرا شده از واحدهای تولیدی اوشن فرش، تور ماهیگیری، کارگاه های تعمیر و نگهداری لنچ، در کشور مالزی سطح تکنولوژی های مورد استفاده در واحدهای شیلاتی شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان را بالاتر ارزیابی کرد.

یعقوبی بیان نمود: از میان 10 غرفه واگذار شده به غرفه داران ایرانی، تعداد 2 غرفه در اختیار شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان نهاده شد.

وی تاکید نمود: در حاشیه این نمایشگاه، بازدیدها و نشست های کاری مفیدی برگزار و مقرر شد زمینه همکاری دو کشور گسترش پیدا کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: نجیب تون رزاق نخست وزیر مالزی، سفیر ایران در مالزی، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی و معاون صنایع کوچک سازمان نیز در آیین گشایش این نمایشگاه از غرفه شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان بازدید کردند.

در هفدهمین نمایشگاه صنایع کوچک مالزی بیش از 350 شرکت در قالب 74 غرفه حضور داشتند که در مقایسه با سال گذشته، 40 درصد افزایش را نشان می دهد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 17666

به "حضور شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید