حمایت بهترین بازیکن فوتبال زنان از رقیب ترامپ ، استیضاح قطعی است

به گزارش مهسان بلاگ، مگان راپینو که سال جاری قهرمان جام جهانی زنان و برنده توپ طلا شد، حمایت خود را از الیزابت وارن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار داشت.

حمایت بهترین بازیکن فوتبال زنان از رقیب ترامپ ، استیضاح قطعی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، سرگروه تیم ملی فوتبال زنان آمریکا و بهترین ورزشکار سال 2019 از نکاه اسپرتس ایلاستریتد پیش تر هم دشمنی خود را با دانلد ترامپ آشکار نموده بود. او که بارها از وجود تبعیض علیه زنان در دنیای ورزش انتقاد نموده، حالا با حمایت از خانم وارن در انتخابات ریاست جمهوری می تواند در رسیدن یک زن برای نخستین بار به کاخ سفید موثر باشد.

  • تیم ملی فوتبال زنان آمریکا قهرمان جام دنیای شد

راپینو در توییت حمایتی خود از وارن نوشت: امروز مفتخرم که حمایت خودم را از الیزابت وارن اعلام کنم، برای شجاع بودن و برای واقعی بودن. برای گوش کردن به همه ما و برای اینکه آماده است با چالش هایی برخورد کند که ما امروز در یک کشور با آنها مواجهیم. این ستاره فوتبال دنیا همراه این توییت انتخاباتی فیلم تبادل نظری تلفنی با وارن را هم در صفحه شخصی خود در فضای مجازی منتشر کرد.

راپینو در تبادل نظر با دان لمون در برنامه شبانه شبکه سی ان ان از استیضاح ترامپ هم حمایت کرد و گفت: همه چیز کاملا پیداست؛ او از صندلی ریاست جمهوری برای پر کردن جیب خود، خانواده و اطرافیانش بهره برده است. او از قدرت سوءاستفاده می نماید، همه اخبار و اطلاعات را به مردم نمی دهد و از نظر من استیضاح قطعی است و باید انجام گردد.

  • الیزابت وارن رسما نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد

بازیکن 34 ساله فوتبال آمریکا که دو بار قهرمان جام دنیای فوتبال زنان شده، از بازیکنانی است آشکارا به فدراسیون فوتبال آمریکا درباره تبعیض به سود مردان اعتراض نموده اند. در شکایت رسمی این گروه آمده است اعضای تیم فوتبال زنان با وجود داشتن تعداد بازی و برد بیشتر، کمتر از مردان دستمزد می گیرند و درآمد دارند.

مجله ویراپارس: مجله ویراپارس | مجله تبلیغات و بازاریابی مدرن، طراحی و چاپ

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 29753

به "حمایت بهترین بازیکن فوتبال زنان از رقیب ترامپ ، استیضاح قطعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت بهترین بازیکن فوتبال زنان از رقیب ترامپ ، استیضاح قطعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید