خبرنگاران بایدن هم بر فضای دو قطبی آمریکا دمید

به گزارش مهسان بلاگ، نیویورک- خبرنگاران- رقابت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا این کشور را از بالاترین تا پایین ترین سطوح جامعه به 2 قطب تبدیل نموده است به گونه ای که ترامپ بر حامیان سفیدبرترپندارها تکیه می نماید و بایدن هم در جنبش جان سیاهان مهم است، می دمد.

خبرنگاران بایدن هم بر فضای دو قطبی آمریکا دمید

به گزارش خبرنگاران، در تازه ترین پیغام توئیتری جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، آمده است: نام جورج فلوید، برونا تیلور و جیکوب بلیک به زودی فراموش نمی گردد.

این سه نفر، رنگین پوستان آمریکایی هستند که توسط پلیس و سفیدپوستان کشته شدند و با مرگ آنها به ویژه پس از انتشار فیلم لحظات دستگیری و سپس کشته شدن جورج فلوید 46 ساله اهل شهر مینیاپولیس ایالت مینه سوتا، موج سراسری اعتراض علیه نژادپرستی نهادی در ایالت های مختلف آمریکا شکل گرفت.

ترامپ برای سرکوب آنها از گارد ملی و نیروهای امنیتی استفاده کرد و حتی برای رفتن به مقابل یک کلیسا در نزدیکی کاخ سفید، دستور داد به شدت با معترضان برخورد نمایند. معترضانی که تنها علیه نابرابری نظام مند در این کشور فریاد می زدند.

بایدن در ادامه این توئیتر اینگونه نوشت که این نام ها را نه او و نه آمریکا فراموش نخواهند کرد و افزود: آنها(معترضان به نابرابری نژادی) می خواهند موج جدیدی از عدالت را در آمریکا به راه اندازند.

رئیس جمهوری آمریکا و متحدان جمهوریخواه وی اما با تعجیل در انتصاب یک قاضی به شدت محافظه کار دیگر در دیوان عالی کوشیدند از مدت باقی مانده در قدرت استفاده نمایند تا در صورت شکست در انتخابات توانسته باشند وزنه این نهاد مهم و دائمی را به نفع خود تغییر دهند.

نهادی که بعضی از تصمیم های نژادپرستانه ترامپ همچون ممنوعیت ورود و مهاجرت از کشورهای عمدتا مسلمان را تایید و اجرایی کرد.

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

پریها: مجله خبری، موفقیت، تفریحی، فناوری و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 65788

به "خبرنگاران بایدن هم بر فضای دو قطبی آمریکا دمید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بایدن هم بر فضای دو قطبی آمریکا دمید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید