خبرنگاران تعطیلی مشاغل با ریسک بالا در کرمان ادامه دارد

به گزارش مهسان بلاگ، کرمان - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: تعطیلی رسته های شغلی که به عنوان مشاغل پرریسک تلقی می گردد، طبق مصوبه ملی ستاد کرونا، همچنان در کرمان ادامه دارد.

خبرنگاران تعطیلی مشاغل با ریسک بالا در کرمان ادامه دارد

به گزارش خبرنگاران، محمدصادق بصیری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اضافه کرد: در نشست امروز ستاد استانی مدیریت کرونا مصوب شد تمام صنوف پارچه فروشی، پوشاک، کیف و کفش و طلافروش به منظور خلوت شدن بازار سنتی و همچنین در سایر نقاط شهر کرمان تا 30 فروردین ماه تعطیل باشند.

وی بیان نمود: طبق مصوبات استانی و ملی ستاد مقابله با کرونا ورودی های 16گانه استان کرمان از شروع طرح فاصله گذاری به صورت جدی و مرتب کنترل می گردد و در مرحله دوم این طرح، ورود افراد غیرساکن به شهرها ممنوع اعلام شد.

معاونسیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: برای خروج از شهرها نیز اقدامات ارشادی از سوی ماموران کنترل در ورودی های شهرستان ها و استان کرمان صورت می گرفت که این کنترل ورودی ها همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بومی سازی مصوبات یکی از سیاست های ستاد ملی مقابله با کروناویروس است تاکید نمود: به فرمانداران سراسر استان کرمان اختیارات لازم برای پیشگیری داده شده تا بتوانیم هرچه زودتر زنجیره انتقال این ویروس را در این استان قطع کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 15 خرداد 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 44299

به "خبرنگاران تعطیلی مشاغل با ریسک بالا در کرمان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعطیلی مشاغل با ریسک بالا در کرمان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید