خبرنگاران صندلی های سوخت مازندران هر 2 ساعت ضدعفونی می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، ساری - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران منطقه ساری مازندران گفت که صندلی های سوخت استان هر 2 ساعت یک بار برای کرونازدایی ضد عفونی می گردد و هیچ صندلیی برای این منظور تعطیل نمی گردد.

خبرنگاران صندلی های سوخت مازندران هر 2 ساعت ضدعفونی می گردد

سبحان رجب پور پنجشنبه شب در گف وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود : ضدعفونی صندلی های در شرایط فعلی و با وجود شیوع ویروس کرونا تکلیف همه صندلی داران است ، ولی برای جلوگیری از اختلال در سوخت گیری خودروها ، عملیات ضدعفونی همزمان با سوخت گیری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ضدعفونی صندلی های سوخت مازندران به تمامی صندلی داران ابلاغ شده است ، گفت : شرایط سلامت صندلی های سوخت استان به صورت شبانه روزی آنالیز می گردد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده نفتی مازندران اضافه نمود: در حال حاضر پنج اکیپ به صورت مستمر تمامی صندلی های سوخت استان را برای اجرای مصوبه ضدعفونی سازی بازرسی می نمایند.

رجب پور همچنین از مردم خواست تا با متصدی صندلی های سوخت در فرآیند سوخت گیری همکاری نموده و مسائل بهداشتی را رعایت نمایند.

مازندران تا بعد از نوروز سوخت ذخیره دارد

مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی مازندران همچنین در واکنش به بعضی شایعات مبنی بر تعطیلی صندلی های سوخت استان برای جلوگیری از سفر مردم ، گفت: این خبر از سوی شرکت ملی پخش فرآورده نفتی کشور تکذیب شده است و در استان مازندران نیز صحت ندارد.

رجب پور ذخیره سازی سوخت در استان مازندران را مطلوب توصیف کرد و گفت: در حال حاضر میزان سوخت ذخیره شده برای مصرف استان تا پس از ایام نوروز نیز کافی است و هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

وی با اعلام اینکه مازندران از سه ناحیه خط ریلی ، به صورت زمینی و خط لوله سوخت دریافت می نماید ، اضافه نمود : تامین احتیاج صندلی ها به صورت شبانه روزی بوده و هیچ توقفی در تامین سوخت وجود ندارد.

استان مازندران دارای 213 صندلی سوخت است که 126 مورد آن مربوط به سوخت بنزین بوده و باقی صندلی های گاز طبیعی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 39526

به "خبرنگاران صندلی های سوخت مازندران هر 2 ساعت ضدعفونی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صندلی های سوخت مازندران هر 2 ساعت ضدعفونی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید