خبرنگاران خورشیدی: بدترین اتفاق در سال 99 خبر مرگ ورزشکاران بر اثر کرونا بود

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- مشاور فنی تیم ملی وزنه برداری زنان گفت: بدترین رویداد در سال 1399 خبر مرگ ورزشکاران بر اثر کرونا و در وزنه برداری نبود مسابقات برون مرزی بود.

خبرنگاران خورشیدی: بدترین اتفاق در سال 99 خبر مرگ ورزشکاران بر اثر کرونا بود

اکبر خورشیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در سال 99 نه تنها وزنه برداری بلکه تمامی ورزش ها تحت شعاع بیماری کرونا قرار دریافتد. خوشبختانه از نیمه دوم سال 99 اردوهای تیم ملی را شروع کردیم و این اردوها به صورت مستمر در سیستان و بلوچستان و تهران برگزار گردید.

وی اضافه نمود: تا به امروز این اردوها با وجود بحران کرونا و شرایط سختی که وزنه برداران در آن قرار داشتند، به نحو مطلوبی برگزار گردید. وزنه برداران با این شرایط کنار آمدند و مجبور بودند تا با رعایت پروتکل های بهداشتی در این اردوها شرکت نمایند.

مشاور فنی وزنه برداری زنان یادآور شد: در سال 1400 نیز با برنامه ریزی های مریم منظی و علی مرادی رییس و نایب رییس فدراسیون وزنه برداری اردوهای ادواری را به طور منظم برگزار خواهیم کرد. زیرا مسابقات قهرمانی آسیا و کشورهای اسلامی را در پیش رو داریم که برگزاری یا عدم برپایی این رقابت ها بستگی به شرایط کرونا دارد.

وی با اشاره به اینکه بدترین اتفاق سال 99 در وزنه برداری عدم برگزاری مسابقات برون مرزی بود، گفت: برخی از وزنه برداران از آمادگی لازم برخوردار بودند اما کرونا اجازه نداد تا در مسابقاتی شرکت نمایند از جمله اینکه در بخش مردان هم برای کسب سهمیه برخی از وزنه برداران از این مسابقات جا ماندند. هر چند یکی از بدترین اتفاقات در سال 99 را می توان شنیدن خبر مرگ ورزشکاران به دلیل کرونا هم مطرح کرد.

خورشیدی یادآور شد: در بخش مردان خوشحالم که سهراب مرادی جهت کسب افتخار در المپیک از بهبودی لازم برخوردار شد و امیدوارم فرایند آمادگی او به اوج برسد.

وی با بیان اینکه هدف ما در وزنه برداری زنان دریافت مدال در آسیا است، اضافه نمود: هر چند کسب این مدال در قاره کهن سخت خواهد بود اما قول می دهم که 1400 سال خوبی برای وزنه برداران باشد و بتوانند نه تنها در مسابقات نوجوانان و جوانان دنیا در عربستان بلکه در رقابت های قهرمانی آسیا ازبکستان نیز رکوردهای خوبی را به ثبت برسانند.

مشاور فنی وزنه برداری زنان اعلام کرد: مرادی در این مدت خدمت زیادی به وزن برداری ایران نموده است و از جمله کسانی بود که در برابر سیاست های غلط تاماش آیان ایستاد و باید قدردان وی باشیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 80989

به "خبرنگاران خورشیدی: بدترین اتفاق در سال 99 خبر مرگ ورزشکاران بر اثر کرونا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خورشیدی: بدترین اتفاق در سال 99 خبر مرگ ورزشکاران بر اثر کرونا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید