خبرنگاران ستاد مدیریت بحران ورامین به حالت آماده باش در آمد

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- فرماندار شهرستان ورامین گفت: در پی وقوع زلزله 5.1 ریشتری در شهرستان دماوند، ستاد مدیریت بحران شهرستان ورامین به حالت آماده باش درآمد.

خبرنگاران ستاد مدیریت بحران ورامین به حالت آماده باش در آمد

حسین کاغذلو بامداد جمعه به خبرنگار خبرنگاران گفت: در پی وقوع زلزله 5.1 ریشتری بامداد جمعه در شهر دماوند که در شهرستان ورامین نیز احساس شد، تمامی عوامل ستاد مدیریت بحران شهرستان با تشکیل جلسه فوق العاده به حالت آماده باش کامل قرار گرفت.

وی اضافه نمود: هم اکنون عوامل جمعیت هلال احمر، سازمان آتش نشانی و عوامل انتظامی با حضور در پایگاه های خود در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

وی اظهار کرد: از مردم درخواست می شود تا ضمن حفظ آرامش، اخبار و اطلاعات را تنها از مراجع رسمی پیگیری کرده و پروتکل های بهداشتی را نیز رعایت کنند.

وقوع زلزله در شهر دماوند، در تمامی مناطق شهرستان ورامین احساس شد و برخی از مردم منازل خود را ترک کرده به خیابان ها و بوستانها آمدند.

پایگاه امداد جاده ای فعال شد

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین گفت: علاوه بر ستاد مرکزی جمعیت هلال احمر ورامین، پایگاه امداد جاده ای در محور قم- گرمسار به حالت آماده باش کامل در آمد.

حمیدرضا تاجیک بامداد جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در پی اعلام آماده باش ستاد مدیریت بحران شهرستان ورامین در پی وقوع زلزله، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان در ستاد مرکزی در آماده باش کامل قرار گرفت.

وی اضافه نمود: با توجه به استقرار پایگاه ثابت جاده ای در محور قم- گرمسار، عوامل امدادی در این پایگاه به حالت آماده باش قرار گرفته و در محور اصلی مستقر شده اند.

وی اظهار کرد: هم اکنون چهار تیم جستجو، نجات شهری در مرکز ERC جمعیت هلال احمر شهرستان ورامی مستقر شده و در صورت لزوم، آماده خدمت رسانی به مردم می باشند.

به گزارش خبرنگاران،بامداد امروز زلزله بیش از پنج ریشتری به مرکزیت دماوند تهران را لرزاند.

هم اکنون در جایگاه های سوخت ورامین تعداد زیادی خودرو توقف کرده و در حال سوختگیری هستند.

نیروی انتظامی در مقابل جایگاه های سوخت مستقر شده اند و نظم در سطح شهر وجود دارد.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 48190

به "خبرنگاران ستاد مدیریت بحران ورامین به حالت آماده باش در آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ستاد مدیریت بحران ورامین به حالت آماده باش در آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید