خبرنگاران سه کشتی گیر کرمانشاهی به اردوی تیم های ملی دعوت شدند

به گزارش مهسان بلاگ، کرمانشاه - خبرنگاران - رییس هیات کشتی استان کرمانشاه از دعوت 2 کشتی گیر مرد و یک کشتی گیر زن کرمانشاهی به اردوی تیم های ملی آقایان و بانوان کشور اطلاع داد.

خبرنگاران سه کشتی گیر کرمانشاهی به اردوی تیم های ملی دعوت شدند

محمدحسین محبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: بهمن تیموری، یدالله محبی و هانیه عاشوری کشتی گیران کرمانشاهی هستند که به اردوی تیم های ملی مردان و زنان کشور دعوت شده اند.

وی با بیان اینکه تیموری در وزن 79 کیلوگرم و محبی نیز در وزن 125 کیلوگرم کشتی می گیرند، اضافه نمود: در این اوزان به ترتیب 2 و سه کشتی دیگر نیز حضور دارند.

محبی در مورد اردوی تیم ملی کشتی آزاد مردان گفت: این اردو با حضور 30 کشتی گیر از استان های مختلف کشور از 26 مهر شروع شده و تا هشتم آبان در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی تهران ادامه دارد.

رییس هیات کشتی کرمانشاه با بیان اینکه این اولین اردوی تیم ملی کشتی کشورمان پس از شیوع کروناست، اعلام نمود: ملی پوشان ایران خود را برای حضور در مسابقات جهانی صربستان که قرار است از 22 تا 30 آذر برگزار گردد، آماده می نمایند.

وی همچنین از غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی یاد کرد و گفت: ابراهیم مهربان، عباس حاج کناری، مسعود مصطفی جوکار و مهدی تقوی نیز به عنوان مربی در تیم ملی حضور دارند.

محبی در ادامه به حضور هانیه عاشوری در اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان اشاره نمود و گفت: این اردو قرار است از فردا (27 مهر) و با حضور 12 ورزشکار از هشت استان کشور برگزار گردد.

رییس هیات کشتی کرمانشاه ادامه داد: عاشوری در وزن 75+ کیلوگرم حضور دارد و برای عضویت در تیم ملی با کشتی گیر اهل خراسان شمالی مبارزه کند.

وی محل برپایی اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان را سالن زنده یاد مهندس توفیق جهانبخت در تهران مطرح کرد و گفت: این اردو تا روز اول آبان به طول می انجامد.

یدالله محبی دارنده 2 مدال طلای قهرمانی آسیا در سال های 2017 و 2019 آسیا، بهمن تیموری دارنده مدال طلای 2019 و برنز 2017 قهرمانی آسیا و هانیه عاشوری نیز قهرمان مسابقات جهانی کشتی آلیش در سال 2019 است.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 65340

به "خبرنگاران سه کشتی گیر کرمانشاهی به اردوی تیم های ملی دعوت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه کشتی گیر کرمانشاهی به اردوی تیم های ملی دعوت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید