خبرنگاران مردم کاشان برای جلوگیری از شیوع کرونا هشدارها را رعایت نمایند

به گزارش مهسان بلاگ، کاشان- خبرنگاران- ستاد پیشگیری و مدیریت کرونا در اطلاعیه ای بیان کرد: مردم شهرستان های کاشان و آران وبیدگل رعایت نکات بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا را در دستور کار قرار داده و با پذیرش واقعیت موجود، درگیر ترس و وحشت بی فایده نشوند.

خبرنگاران مردم کاشان برای جلوگیری از شیوع کرونا هشدارها را رعایت نمایند

در این اطلاعیه که دوشنبه شب انتشار یافت، تاکید شده است: مردم شرف منطقه یقین داشته باشند، مسوولان به عنوان خدمتگزار مردم و کادر خدوم پزشکی و درمانی در صف مقدم مبارزه با این ویروس مهاجم، بر حسب وظیفه و با از خود گذشتگی از انجام هیچ گونه اقدام تامین نماینده منافع عموم مردم در راستای پیشگیری و مدیریت این بیماری دریغ نخواهند کرد.

بر اساس نظر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هیچ گونه برنامه ای برای قرنطینه شهرهای کشور یا اعلام شرایط فوق العاده در شهرستان های کاشان و آران وبیدگل مد نظر نیست اما محدودیت رفت وآمد در دستور کار است؛ از این رو ضرورت دارد شهفرایندان اخبار و اطلاعات را تنها از منابع موثق و رسمی دریافت نمایند و به شایعه ها پیرامون این بیماری که سرعت آن از انتشار ویروس پیشی گرفته است، توجه ننمایند.

همچنین در اطلاعیه آمده است: به طور قطع با افرادی که با هدف جلب توجه و تامین منافع شخصی با فراوری اخبار جعلی و خلاف واقع، در پی ایجاد تشویش در اذهان و ناامیدی مردم هستند، برخورد و گزارش آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

با توصیه به خارج نشدن از خانه جز در موارد ضروری تاکید شده است: بر اساس پیش بینی و تمهیدات به عمل آمده هیچ گونه مسئله ای برای تامین کالاهای اساسی در سطح شهرستان های کاشان و آران وبیدگل وجود ندارد و مردم برای تامین مایحتاج روزانه دچار مشکل نخواهند شد.

همچنین با اشاره به برخورد با متخلفان و احتکارنمایندگان احتمالی در این اطلاعیه آمده است: با توجه به کمبود یا اخلال در نظام توزیع محصولات بهداشتی و مواد ضد عفونی نماینده و از طرفی ظرفیت های منطقه در فراوری این اقلام قرار شد مراحل تامین مواد اولیه برای شرکت ها، فراوری و توزیع با نظارت نمایندگان فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی و اداره بازرسی انجام گردد تا مسائل پیش آمده در این فرایند رفع گردد.

در اطلاعیه ای جداگانه نیز با تاکید بر لزوم خودداری مردم از مراجع غیرضرور به اداره ها اعلام شده است که ساعت کار اداره ها تا اطلاع بعدی از 8 تا 12 خواهد بود و مسوولان موظف هستند با افزایش فعالیت میز خدمت و به کارگیری افراد مجرب، امکان دورکاری برای کارمندان دارای بیماری زمینه ای را فراهم نمایند که البته دستگاه های امدادی و خدماتی مشمول مصوبه تغییر ساعت کار نخواهند شد.

خدمت تعویض پلاک خودرو در سطح شهرستان های کاشان و آران وبیدگل نیز بر اساس این اطلاعیه تا سرانجام هفته در مراکز مربوطه ارایه نخواهد شد و اسکان و پذیرش افراد غیربومی در مرکزهای اقامتی رسمی و خانه های شخصی هم تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام شده است و شهفرایندان می توانند موارد تخلف در این زمینه با شماره تماس 55228739 به حوزه حراست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان اطلاع دهند.

نشست ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا با حضور فرمانداران شهرستان های کاشان و آران وبیدگل، نماینده ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت امور اجرایی بیماری کرونا در منطقه کاشان برگزار گردید.

بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان، تعداد موارد ابتلای قطعی به ویروس کرونا تا این لحظه در منطقه هفت نفر بوده است.

جمعیت نزدیک به 500 هزار نفری شهرستان های کاشان و آران وبیدگل زیر پوشش بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار گرفته است.

faceraz.ir: فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 37884

به "خبرنگاران مردم کاشان برای جلوگیری از شیوع کرونا هشدارها را رعایت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مردم کاشان برای جلوگیری از شیوع کرونا هشدارها را رعایت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید