خبرنگاران هنرستان های تخصصی در کنار صنایع و پالایشگاه های هرمزگان احداث گردد

به گزارش مهسان بلاگ، بندرعباس- خبرنگاران- استاندار هرمزگان، توسعه هنرستان ها را از راهکارهای مهم برای تربیت نیروی انسانی ماهر دانست و بر لزوم احداث هنرستان های تخصصی در کنار صنایع، پالایشگاه ها، مناطق ویژه مالی و کشتی سازی در استان تاکید نمود.

خبرنگاران هنرستان های تخصصی در کنار صنایع و پالایشگاه های هرمزگان احداث گردد

فریدون همتی شامگاه دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان اضافه نمود: با احداث این هنرستان ها ارتباط و پیوند خوبی بین دانش آموزان با این مجموعه ها برقرار می گردد و خوشبختانه در سال های اخیر دانش آموزان هرمزگان استقبال خوبی از رشته های مختلف در هنرستان ها داشته اند.

وی ادامه داد: تربیت و مهارت آموزی دانش آموزان در هنرستان ها موجب می گردد تا آینده شغلی و تحصیلی خوبی داشته باشند و با مهارت به سرعت جذب بازارکار شوند.

استاندار هرمزگان اضافه نمود: هم اکنون 9 هنرستان و دبیرستان جدید در استان در حال احداث است که مقرر شده تا سرانجام سالجاری 2 مورد از آن ها تکمیل و بقیه نیز تا مهر سال 1400 به بهره برداری برسند.

بیش از 2 هزار دستگاه تیلت بین دانش آموزان توزیع شده است

استاندار هرمزگان با اشاره به پیگیری تامین تبلت برای دانش آموزان بدون تبلت در استان گفت: تا به امروز تعداد 2 هزار و 360 دستگاه تبلت تهیه و بین دانش آموزان توزیع شده است.

همتی ادامه داد: در هفته های آینده نیز یکهزار و 450 دستگاه تبلت دیگر خریداری و بین دانش آموزان در مناطق مختلف استان هرمزگان توزیع خواهد شد.

وی اعلام کرد: حدود 9 هزار دستگاه تبلت برای دانش آموزان بدون تبلت در هرمزگان احتیاج است که کوشش می کنیم با یاری خیران، دستگاه های اجرایی، نهادهای حمایتی و بانک ها این تعداد به سرعت تامین و در راستای آموزش دانش آموزان به آن ها تحویل داده گردد.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 78857

به "خبرنگاران هنرستان های تخصصی در کنار صنایع و پالایشگاه های هرمزگان احداث گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هنرستان های تخصصی در کنار صنایع و پالایشگاه های هرمزگان احداث گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید