خبرنگاران وزنه بردار فوق سنگین: واکسیناسیون تدبیری آرام بخش در آستانه المپیک است

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- ملی پوش دسته به اضافه 109 کیلوگرم وزنه برداری ایران گفت: اقدام وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در واکسیناسیون ورزشکاران یک تدبیر آرام بخش به شمار می رود.

خبرنگاران وزنه بردار فوق سنگین: واکسیناسیون تدبیری آرام بخش در آستانه المپیک است

به گزارش خبرنگاران، مرحله دوم واکسیناسیون ورزشکاران پارالمپیکی روز گذشته (یکشنبه) برگزار گشت. در این مرحله شماری از ورزشکاران المپیکی نیز حضور داشتند. علی داودی که هفته گذشته پیروز شده بود با کسب عنوان قهرمانی آسیا سهمیه المپیک توکیو را قطعی کند در جمع ورزشکارانی حضور داشت که دوز دوم این واکسن را تزریق می کنند.

داودی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با تمجید از اقدام وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک گفت: اینکه وزارت ورزش، سلامت ورزشکاران را به عنوان یکی از دغدغه های خود تعریف کرده، اقدامی ارزشمند به شمار می رود و تزریق واکسن کرونا در شرایطی که ایران در مرحله سخت فراگیری این ویروس قرار گرفته است می تواند یک آرامش خیال برای قهرمانان باشد. ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی به این آرامش نیاز دارند زیرا تا برگزاری بازی های المپیک توکیو زمانی باقی نمانده است.

قهرمانان جوانان جهان با اشاره به شرایط خود برای حضور در توکیو افزود: به تازگی از مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا بازگشتم و تلاش دارم تا المپیک به سطح بالایی از آمادگی برسم. سهمیه من قطعی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد مسافر توکیو خواهم شد. آنجا رقابت آسان نیست بلکه باید برای رسیدن به مدال تلاش زیادی انجام دهم. با برنامه مربیان و کادر فنی تمرین خواهم کرد و به دنبال کسب افتخار برای ایران اسلامی هستم.

داودی جوان یکی از شانس های وزنه برداری ایران برای اعزام به توکیو به شمار می رود و تا کنون نیز امتیاز لازم را برای حضور در این تورنمنت کسب کرده است. ایران در المپیک توکیو تنها 2 سهمیه در رشته وزنه برداری دارد و باید از بین ورزشکاران دسته های 96، 109 و به اضافه 109 کیلوگرم 2 نفر را انتخاب کند.

علی داودی، علی هاشمی، سهراب مرادی و کیانوش رستمی مدعیان حضور در کاروان اعزامی ایران به توکیو هستند. مرادی و رستمی هنوز امتیاز لازم را کسب نکرده و علی هاشمی نیز باید در تورنمنت کلمبیا حضور یابد.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 86466

به "خبرنگاران وزنه بردار فوق سنگین: واکسیناسیون تدبیری آرام بخش در آستانه المپیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزنه بردار فوق سنگین: واکسیناسیون تدبیری آرام بخش در آستانه المپیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید