خبرنگاران ویروس اهریمنی کرونا را شکست دهیم

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- رییس یونیمای (اتحادیه بین المللی نمایشگران عروسکی دنیا) در ایران در روز دنیای نمایش عروسکی در پیامی اظهار امیدواری کرد با عزمی ملی و اراده ای سترگ ویروس خطرناک کرونا را شکست دهیم.

خبرنگاران ویروس اهریمنی کرونا را شکست دهیم

اردشیر صالح پور عصر چهارشنبه در پیغامی با اشاره به این که 21 مارس برابر با اول فروردین ماه، جشن باستانی ایرانیان از سوی اتحادیه بین المللی نمایشگران عروسکی دنیا (یونیما) به عنوان روز دنیای نمایش عروسکی انتخاب و نامگذاری شده است، نوشت: سال جاری همزمان با این جشن دنیای، انتشار و گسترش ویروس اهریمنی کرونا، خطرات زیادی را برای سلامتی و جان انسان ها در کشورهای مختلف دنیا و وطن ما ایجاد نموده و دنیای عروسک ها را به اندوه و نگرانی فرو برده است.

توصیه عروسک ها که هموار سفیر صلح و مهربانی و شادابی بوده اند در این شرایط بحرانی، رعایت نکات بهداشتی و اقامت در خانه ها با عزمی ملی برای حفظ وطن است تا هرچه زودتر با اراده ای سترگ این ویروس خطرناک را شکست دهیم. عروسک های پیشابهاری و بهاری ایرانی همیشه مژده دهنده رستن و دوباره شکفتن و خلق دنیا تازه بوده و نوروز برای ما ایرانیان نماد بهروزی و پیروزی بوده است. امیدواریم به یمن نفس نوروزی و نوید بهاری دل نشین همراه با عروسک های بهاری هرچه زودتر شادی و تندرستی به دنیا بازگشته و آسمان عروسک ها آبی و آفتابی گردد.

در انتها این پیغام نیز صالح پور روز دنیای نمایش عروسکی را به جامعه دنیای نمایشگران عروسکی و خانواده نمایش عروسکی ایران شادباش گفت و برای همگان آرزوی تندرستی و شادابی کرد.

معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: تا به امروز 17 هزار و 361 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و هزار و 135 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و 5 هزار و 710 نفر نیز بهبود یافته اند.

علیرضا رئیسی روز چهارشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی و فوت ناشی از ویروس کرونا در کشور بیان نمود: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، 1192 مورد جدید ابتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به 17 هزار و 361 نفر رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه 5710 نفر از بیماران کووید 19 در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

معاون وزیر بهداشت گفت: متاسفانه با جان باختن 147 نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به 1135 نفر رسید.

معاون بهداشت وزارت بهداشت درباره موارد جدید بیماران کووید 19 در کشور به تفکیک استان ها گفت: تهران 213 نفر، قم 22 نفر، گیلان 21 نفر، اصفهان 162 نفر، البرز 76 نفر، مازندران 61 نفر، مرکزی 23 نفر، قزوین 53 نفر، سمنان 60 نفر، گلستان 20 نفر، خراسان رضوی 30 نفر، فارس 60 نفر، لرستان 39 نفر، آذربایجان شرقی 84 نفر، خوزستان 28 نفر، یزد 45 نفر، زنجان 20 نفر، کردستان 22 نفر، اردبیل 10 نفر، کرمانشاه 7 نفر، کرمان 11 نفر، همدان 13 نفر، سیستان و بلوچستان 6 نفر، هرمزگان 12 نفر، خراسان جنوبی 21 نفر، چهارمحال و بختیاری 4 نفر، ایلام 10 نفر، آذربایجان غربی 42 نفر، کهگیلویه و بویراحمد 13 نفر، بوشهر 4 نفر به این ویروس مبتلا شده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 40547

به "خبرنگاران ویروس اهریمنی کرونا را شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ویروس اهریمنی کرونا را شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید