خضریان: بالای 90 درصد پرونده تاجگردون مسائل مالی است ، او گفته اگر من شیشه کثیف باشم هیچ دستمال تمیزی نیست تمیزش کند!

به گزارش مهسان بلاگ، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آقای تاجگردون با ادبیات تهدید گفته است که به فرض اگر من شیشه کثیف باشم هیچ دستمال تمیزی نیست که بخواهد آن را تمیز کند. انشاالله در ادامه خواهیم دید. ما ادعا نمی کنیم که در پیشگاه خداوند متعال خالی از گناهیم.

خضریان: بالای 90 درصد پرونده تاجگردون مسائل مالی است ، او گفته اگر من شیشه کثیف باشم هیچ دستمال تمیزی نیست تمیزش کند!

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرنگاران، علی خضریان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در نشست خبری درباره اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، با اشاره به فرمان 8 ماده ای رهبر انقلاب که در اردیبهشت سال 80 صادر کردند، گفت: از این مسئله 19 سال گذشته است؛ بحث خشکاندن ریشه های فساد مالی و مالی را جدای از حوزه قوه قضاییه و کار های پیشگیرانه ای که دولت باید انجام دهد، به مجلس هم مرتبط نموده اند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب تاکید نمودند بدیهی است که نقش قوه مقننه در وضع قوانین که موجب تسهیل راه چاره های قانونی است و نیز در ایفای وظیفه نظارت بسیار مهم و کارساز است.

نماینده تهران گفت: رهبری در اولین بند این فرمان فرمودند که با شروع مبارزه جدی با فساد مالی و مالی یقینا به تدریج فریاد های مخالفت بلند خواهد شد تا امروز چند سال از این فرمان گذشته است و اگر تا به حال به این بند درست عمل شده بود ما تا امروز باید صدای خیلی از نعره ها را می شنیدیم.

خضریان با بیان اینکه این یک روال قانونی است و بار ها پیش از این به اعتبارنامه نمایندگان مختلف اشکال وارد شده و بعضی از آن ها رد شده است، بیان داشت: این دفعه اول نیست که از این بند قانونی استفاده می گردد و همین شرایط باید برای مجلس یازدهم هم به عنوان اتفاق عادی تلقی گردد. در همین پیغام ایشان فرموده اند که وقتی این اتفاقات می افتد مخالفت هایی صورت می گیرد که البته از سوی بددلان ملت طبیعی است با مخالفت بعضی ساده دلان هم همراه می گردد.

وی اضافه کرد: بعضی ماجرای آنالیز این اعتبارنامه را با بحث شفافیت آرا در مجلس مقایسه می نمایند تا آن را کم اهمیت جلوه دهند. شفافیت مسئله مهمی است و روال قانونی آن در مجلس هم در حال پیگیری است، اما مجلس که نمی تواند یک کار را انجام دهد و بقیه کار ها را رها کند، مبارزه با فساد هم زمانی دارد و در زمان خود باید انجام می شد که در حال حاضر در حال طی کردن راستا قانونی است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ما موضوعات مختلف را در مقابل هم قرار دهیم و زمینه مخالفت با یک وظیفه قانونی را مهیا سازیم در خوشبینانه ترین حالت ساده دلی است که با بددلی مفسدین همراه شده است، شرح داد:ما در فرصت قانونی مقرر اعتراضی را طی دو نامه بر روی اعتبارنامه آقای تاجگردون قرار دادیم و به شعبه مذکور رفت و رسیدگی شد

خضریان ادامه داد: معترضین اسنادشان را خدمت اعضای محترم شعبه 12 ارائه دادند، اما اسناد به صورت تخصصی و کارشناسی رسیدگی نشد. یعنی هر چه گفتیم آقای تاجگردون نپذیرفت و برای مخالفتش با اسناد هم هیچ سندی نشان نداد.

وی اضافه کرد: در فعالیت فتنه گون ایشان که یک اشتباهی را به دروغ به رهبر انقلاب نسبت دادند و بعد تکذیب کردند، آنالیز کردیم و دیدیم که اتفاقا درست بود. در شعبه که مسئله درست پیش نرفت، مطلب به صحن منتقل شد.

نماینده تهران در مجلس تاکید نمود: عموم مطالب مرتبط با پرونده ایشان به غیر از یکی دو مورد که بحث ضد انقلاب مطرح است، هیچ موضوعیت سیاسی ندارد و بالای 90 درصد مسائل مالی مطرح است. علاوه بر این ایشان اصلا وزن سیاسی ندارد که ما بخواهیم درباره او حرف سیاسی بزنیم.

وی اضافه کرد: کسانی هستند که در دولت اصلاحات وزیر بودند و در بعضی موارد احتمال کاندیداتوری آن ها در انتخابات 1400 هم مطرح است و اگر مجلس یازدهم بنای کار سیاسی داشت سراغ افراد وزین تر از تاجگردون می رفت.

خضریان شرح داد: اعضای محترم شعبه 12 و کمیسیون تحقیق بیایند و شفاف شرح دهند که چند جلسه برای بحث بر روی این اعتبارنامه برگزار کردند و چه مطالبی مطرح شد تا افکار عمومی در جریان قرار بگیرد.

نماینده تهران با اشاره به خاطره ای از رهبر انقلاب درباره دستکاری در بند های بودجه، گفت: آقای تاجگردون در صندلی یک نماینده مجلس بعد از تصویب کمیسیون تلفیق در بودجه دست می برد و بودجه را تغییر می دهد. چطور او چنین اجازه ای را به خود می دهد؟

خضریان در پایان بیان داشت: آقای تاجگردون با ادبیات تهدید گفته است که به فرض اگر من شیشه کثیف باشم هیچ دستمال تمیزی نیست که بخواهد آن را تمیز کند. ان شاالله در ادامه خواهیم دید. ما ادعا نمی کنیم که در پیشگاه خداوند متعال خالی از گناهیم، ولی حتما ادعا می کنیم که در حوزه اجتماعی و مالی اقدامی از طرف ما صورت نگرفته است.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 55129

به "خضریان: بالای 90 درصد پرونده تاجگردون مسائل مالی است ، او گفته اگر من شیشه کثیف باشم هیچ دستمال تمیزی نیست تمیزش کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خضریان: بالای 90 درصد پرونده تاجگردون مسائل مالی است ، او گفته اگر من شیشه کثیف باشم هیچ دستمال تمیزی نیست تمیزش کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید