دانشجویان مستعد تحصیلی دانشگاه های هرمزگان مورد حمایت قرار می گیرند

به گزارش مهسان بلاگ، دانشجویان مستعد تحصیلی نو ورود نیمسال اول 99-98 دانشگاه های هرمزگان از سوی بنیاد نخبگان استان مورد حمایت قرار می گیرند.

دانشجویان مستعد تحصیلی دانشگاه های هرمزگان مورد حمایت قرار می گیرند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، بنیاد نخبگان استان هرمزگان بر اساس آیین نامه پشتیبانی از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد در سال تحصیلی 99-98 و با هدف توسعه دایره نخبگانی و امکان بهره مندی دانشجویان برتر دانشگاه ها از تسهیلات بنیاد، اعتبار ها و تسهیلاتی را به دانشجویان مستعد نو ورود دانشگاه های هرمزگان برای نیمسال اول تحصیلی 99-98 در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می نماید.

ثبت نام دانشجویان واجد شرایط از یکم مهرماه آغاز شده و تا 30 همین ماه ادامه دارد. این دانشجویان می توانند در تاریخ مذکور با مراجعه به سامانه اطلاعاتی بنیاد به نشانی https://sina.bmn.ir نسبت به ثبت نام اقدام و درخواست آنالیز پرونده برای بهره مندی از پشتیبانی های دانشجویی را در بخش ثبت درخواست های سامانه انتخاب نمایند.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 19731

به "دانشجویان مستعد تحصیلی دانشگاه های هرمزگان مورد حمایت قرار می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان مستعد تحصیلی دانشگاه های هرمزگان مورد حمایت قرار می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید