دانشگاهیان باید گام های مؤثری برای برطرف مسائل لرستان بردارند

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/لرستان معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاهیان باید گام های مؤثری برای برطرف مسائل لرستان بردارند.

دانشگاهیان باید گام های مؤثری برای برطرف مسائل لرستان بردارند

علی خطیبی در نشست هیئت رئیسه و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان که امروز دهم آذرماه برگزار گردید، ضمن اعلام آمادگی برای یاری و مساعدت به تیم مدیریتی دانشگاه لرستان برای برطرف بعضی مسائل مرتبط با حوزه کاری اداری و اقتصادی، خواهان این شد که دانشگاهیان با تقویت آموزش های مرتبط با موضوعات کارآفرینی و نوآوری، گام های اثرگذارتری برای برطرف مسائل استان لرستان و بعلاوه تقویت درآمدزایی برای دانشگاه لرستان بردارند.

وی توضیح داد: رویکرد و سیاست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این است که دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، نقش اثرگذارتری در زمینه مشارکت در برطرف مسائل استان ها ایفاء نمایند و به همین دلیل یک معاونت در وزارت علوم تحت عنوان معاونت فناوری و نوآوری ایجاد شده است و دانشگاه ها بایستی خود را با این رویکرد وزارت علوم، تطبیق دهند.

علی نظری سرپرست دانشگاه لرستان نیز، یک گزارش کلی از شرایط اداری، تعداد نیروی انسانی دانشگاه و اندازه بدهکاری های اقتصادی دانشگاه خطاب به دکتر علی خطیبی، ارائه کرد و خواهان این شد که معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزیر علوم، در زمینه برطرف بعضی مسائل اداری و اقتصادی دانشگاه با تأکید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام دانشگاه لرستان، مساعدت های لازم را انجام بدهد.

لازم به ذکر است معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، صبح سه شنبه، 9 آذرماه برای انجام معارفه سرپرست دانشگاه لرستان به این دانشگاه آمد.

وی در ابتدای ورود به دانشگاه لرستان در محل گلزار سه شهید گمنام دانشگاه حضور یافت و با قرائت فاتحه و غبارروبی مزار شهدا به مقام شامخ شهیدان، ادای احترام کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 102208

به "دانشگاهیان باید گام های مؤثری برای برطرف مسائل لرستان بردارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاهیان باید گام های مؤثری برای برطرف مسائل لرستان بردارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید