داور گفت چون بازیکن ملی هستی به تو کارت نمی دهم!

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در چارچوب ملاقاتهای هفته چهارم رقابت های لیگ برتر والیبال، ملاقات دو تیم هراز آمل و سایپای تهران با جنجال همراه شد. در این بازی امیرحسین اسفندیار در یک صحنه به سرمربی تیم سایپا با الفاظ زشت واکنش نشان داد که این اتفاق به طور زنده از رسانه ملی پخش شد.

داور گفت چون بازیکن ملی هستی به تو کارت نمی دهم!

ناصر شهنازی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره اتفاقات روز چهارشنبه بازی تیمش مقابل هراز آمل گفت: بازی بسیار خوبی بود و پس از واگذاری دو ست به خوبی به بازی برگشتیم. متأسفانه در اواسط یکی از ست ها درخواست تایم استراحت داشتم که مربی کمی در زدن زنگ تعلل کرد و بازیکن تیم حریف پس از زدن سرویس به سمت داور رفت و نسبت به این موضوع اعتراض داشت. این بازیکن با الفاظی زشت سمت من واکنش نشان داد که به صورت زنده از تلویزیون پخش شد.

وی اضافه نمود: والیبال یک رشته مردمی و خانوادگی است و چنین صحنه هایی به ضرر والیبال خواهد شد. پس از الفاظ زشت این بازیکن، داور بازی نیز چیزی به او نگفت. حتی شنیدم که داور به او گفت چون بازیکن ملی هستی به تو کارت نمی دهم! جای تعجب دارد چنین برخوردهایی و اگر امروز مقابل چنین حرکاتی نایستیم، در ادامه اتفاقات بدی رخ خواهد داد. مگر بازیکن ملی با سایر بازیکنان چه تفاوتی دارد؟

شهنازی تأکید کرد: اگر ما در زدن زنگ تعلل کردیم این داور بازی است که باید موضوع را مدیریت کند و بازیکن و مربی حریف حق دخالت در کار داوری را ندارد.

سرمربی تیم والیبال سایپا در پاسخ به این سوال که آیا واکنش های شما منجر به عکس العمل بازیکن حریف شد یا خیر؟ گفت: هیچ راهی برای توجیه کردن آنان وجود ندارد چرا که بازی به طور مستقیم از تلویزیون پخش شد و اینکه گفته گردد واکنش های من منجر به عکس العمل یک بازیکن شده است، چیزی جز فرافکنی و توجیه عمل زشتشان نیست. اگر حتی یک سند رو نمایند که من واکنش ناپسندی در حین بازی داشتم، ارائه دهند تا از همه مردم عذرخواهی کنم.

وی ادامه داد: مربی حریف از امتیاز نخست بازی مرتب داور را تحت تأثیر قرار می داد. داور اگر انصاف داشته باشد می تواند همه چیز را بگوید. بازیکنان تیم من کم تجربه هستند و من برای ایجاد تهیج در میان آنها گاهی حرکت هایی می کردم که این ربطی به تیم مقابل ندارد. متأسفانه آنها به جای اینکه اخلاق را به بازیکن خود یاد بدهند به نوعی در پی توجیه آن هستند و این عمل از باشگاه بزرگی مانند هراز آمل که به والیبال خدمت می نماید، بعید است.

شهنازی در پاسخ به این سوال که فیلمی از شما منتشر شده که پس از بازی نزد بازیکن حریف رفته اید، این را چطور توجیه می کنید؟ گفت: این فیلم به وسیله هراز آمل منتشر شده و ربطی به بازی ندارد. پس از انتها بازی به سمت این بازیکن رفتم و به او گفتم اگر بازیکن من بودی می دانستم چطور با تو برخورد کنم.

سرمربی تیم والیبال سایپا در انتها اعلام نمود: با توجه به اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد و همه آن را به طور زنده دیدن کردند، مردم منتظر عکس العمل کمیته انضباطی هستند و امیدوارم اتفاقات به گونه ای رقم بخورد که این ذهنیت به وجود نیاید که تیم ها با هم متفاوت هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 101090

به "داور گفت چون بازیکن ملی هستی به تو کارت نمی دهم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور گفت چون بازیکن ملی هستی به تو کارت نمی دهم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید