دبیرخانه رویداد بین المللی ساری 2022 افتتاح می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از افتتاح دبیرخانه رویداد بین المللی ساری 2022: پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در آذرماه امسال اطلاع داد.

دبیرخانه رویداد بین المللی ساری 2022 افتتاح می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، سیف الله فرزانه صبح امروز یکشنبه دهم آذر در بازدید از مراحل آماده سازی این دبیرخانه گفت: اگرچه ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال 2022 انتخاب شده اما برنامه ریزی ها و تبلیغات این رویداد مهم از امروز شروع شده است.

او اضافه نمود: با توجه به این که شروع این پروژه از مازندران است برای ما افتخار بزرگی محسوب می گردد. همچنین فرصت مهمی برای استان فراهم می نماید تا برای سال 2022 از اکنون برنامه ریزی کنیم.

فرزانه در تشریح اهداف اصلی طرح پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو که در طرح توجیهی به عنوان اولویت ها مد نظر قرار گرفته است، توضیح داد: تشویق کشورهای عضو برای تهیه برنامه های ملی به منظور توسعه شهرهای گردشگری با هدف فقرزدایی و توسعه پایدار مالی، افزایش توجه به طبیعت گردی، گردشگری مذهبی، سلامت و فرهنگی در میان کشورهای عضو، بالا بردن استانداردهای زندگی شهری، افزایش آگاهی عمومی مردم کشورهای عضو اکو از جاذبه های توریستی، منابع و امکانات موجود در این کشورها به منظور تشویق گردشگری ورودی و ایجاد رقابت مثبت بین کشورهای عضو به منظور رشد گردشگری، بعضی از اهداف این طرح هستند که جوامع میزبان باید در برنامه ریزی های خود به آنها توجه نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران ضمن قدردانی از حمایت های استاندار مازندران در جریان این رویداد گفت: همراهی تمام دستگاه های اجرایی، نهادها و موسسه های مردم نهاد در برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد لازم است.

او اضافه نمود: دبیرخانه رویداد بین المللی ساری 2022 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو، آذر امسال و در سفر دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل این اداره کل افتتاح خواهد شد.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 27980

به "دبیرخانه رویداد بین المللی ساری 2022 افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیرخانه رویداد بین المللی ساری 2022 افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید