در صورت احتیاج، در شهر های بالای 100 هزار نفر مسکن خواهیم ساخت

به گزارش مهسان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس بنیاد مسکن گفت: علاوه بر ساخت 400 هزار واحد مسکونی در سال در صورت احتیاج در شهر های بالای 100 هزار نفر هم مسکن خواهیم ساخت.

در صورت احتیاج، در شهر های بالای 100 هزار نفر مسکن خواهیم ساخت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، اکبر نیکزاد در حاشیه مراسم معارفه خود در جمع خبرنگاران اضافه نمود: سالانه 200 هزار واحد مسکونی در بخش روستایی ساخته می گردد که با نظر وزیر راه و شهرسازی قرار است 200 هزار واحد دیگر هم در شهر هایی با جمعیت کمتر از صدهزار نفر بسازیم.

وی اضافه نمود: در چند روز گذشته برنامه ریزی های لازم برای تامین مصالح ساختمانی و مذاکره با شهرداری و نظام مهندسی را برای پیشبرد ساخت این تعداد مسکن شروع کردیم که اگر بر اساس آن عمل کنیم مسئله ای نخواهیم داشت.

نیکزاد با تاکید بر اینکه ساخت مسکن با موضوع مردم خواهد بود گفت: در تمام ساخت و ساز ها سلیقه مردم اعمال می گردد، حتی در بازسازی منطقه ها زلزله زده و سیل زده هم مردم محور هستند تا کار با سلیقه آن ها انجام گردد.

وی درباره تسهیلات 400 هزار واحد مسکونی که قرار است بنیاد مسکن بسازد گفت: وام مقرون به صرفه در اختیار مردم قرار می گیرد و قرار است مصالح هم به وفور در اختیار عاملان فروش قرار گیرد که در این زمینه با نظام مهندسی هم مذاکراتی اجرا شده است.

نیکزاد اضافه نمود: قرار است درباره تعرفه ها تخفیف داشته باشیم و با شهرداری ها برای صدور پروانه هم مذاکره کنیم,، چون وظیفه داریم امورات را برای مردم تسهیل کنیم.

وی درباره مسکن محرومان هم گفت: بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی و کمیته امداد ساخت مسکن محرومان را در دستور کار دارند و قرار است در دل این 400 هزار واحد مسکن محرومان هم ساخته گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 95328

به "در صورت احتیاج، در شهر های بالای 100 هزار نفر مسکن خواهیم ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در صورت احتیاج، در شهر های بالای 100 هزار نفر مسکن خواهیم ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید