در کجای بانکوک غذاهای ارزان و خوشمزه بخوریم؟

به گزارش مهسان بلاگ، 5 رستوران ارزان بانکوک

بانکوک یکی از عالی ترین شهرها در دنیا برای کسانی است که عاشق غذاهای خوشمزه و ارزان قیمت هستند. می خواهیم رستوران های ارزان بانکوک را به شما معرفی کنیم، در برخی از این رستوران ها بهترین پدتای های شهر سرو می گردد و در برخی از آن ها هم فقط می توانید غذاهای گیاهی پیدا کنید، در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید.

در کجای بانکوک غذاهای ارزان و خوشمزه بخوریم؟

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

رستوران نای او (Nai Oo)

خائو گائنگ کلمه تایلندی است که به رستوران هایی اشاره می نماید که در آن ها انواع کاری های تایلندی با برنج سرو می گردد. در رستوران نای او هر نوع کاری تایلندی که تصور کنید را می توانید امتحان کنید، هم کاری سبز و هم کاری پنانگ از کاری های خوشمزه این رستوران هستند. در این رستوران برای هر کاسه غذا، حدود 0.75 پوند باید هزینه کنید. این رستوران از دوشنبه تا آدینه از 6 صبح تا 6:30 شب و روزهای شنبه از 6:30 صبح تا 2 عصر باز است، در روزهای یکشنبه هم تعطیل می باشد.

رستوران لاب اودون (Laab Udon)

در منوی این رستوران می توانید هر نوع سالاد ایسانی را پیدا کنید. اما یکی از غذاهایی که حتما باید آن را امتحان کنید پلا پاوو می باشد؛ این غذا ماهی ای کبابی است که روی آن کاملا با نمک آغشته شده است. پوشش نمک باعث می گردد داخل ماهی آبدار و خوش عطر باقی بماند، این غذا را معمولا با سس فلفل و سیر سرو می نمایند. اگر همراه دوستان خود به رستوران می روید می توانید نوع درسته آن را با قیمت 4.80 پوند سفارش دهید و آن را با دوستان خود تقسیم کنید. این رستوران هر روز از ساعت 4 عصر تا 1 نیمه شب باز است.

چاملانگ آسوک (Chamlong Asoke)

یکی از بزرگ ترین مکان های تایلند که می توانید در آنجا غذاهای گیاهی تایلندی را امتحان کنید رستوران چاملانگ آسوک آست. این محل، فودکورتی است که فقط در آن غذاهای گیاهی سرو می گردد. در این مکان می توانید از برنج و کاری گرفته تا انواع سالاد های مختلف را با قیمتی بین 0.4 تا 1 پوند سفارش دهید. این محل از سه شنبه تا آدینه هر روز از ساعت 6 صبح تا 2 عصر و شنبه و یک شنبه از 6 صبح تا 3 عصر باز است.

رستوران کایتون پراتونام (Kaiton pratunam )

پراتونام، بزرگ ترین منطقه خرید خیابانی در بانکوک است و رستوران کایتون در گوشه ای از این بازار واقع شده است. پایتون، به خصوص در هنگام ظهر خیلی شلوغ می گردد و افراد زیادی به این رستوران می روند تا برنج و مرغ تایلندی بخورند. در اینجا یک بشقاب برنج خوش عطر که بر روی آن تکه ای مرغ آب پز قرار گرفته به شما داده می گردد. این رستوران هر روز از ساعت 5:30 صبح تا 3:30 عصر و 5 عصر تا 3 صبح باز است.

رستوران لوکشین تانگ چای (Lookshin Tongchai)

یکی از غذاهای محبوب خیابانی در بانکوک، کوفته قلقلی کبابی است. این رستوران در گوشه ای از خیابان سای رامبوتری واقع شده است، در اینجا کوفته ها را با دست گرد و بر روی زغال داغ کباب می نمایند. این غذا با سس شیرین و تند سرو می گردد و قیمت هر سیخ آن فقط 0.15 پوند است. این محل از سه شنبه تا یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 6 عصر باز است و روزهای دوشنبه تعطیل می باشد.

منبع: hostelworld.com

منبع: الی گشت
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16667

به "در کجای بانکوک غذاهای ارزان و خوشمزه بخوریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کجای بانکوک غذاهای ارزان و خوشمزه بخوریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید