دلیل لغو اردوی تیم ملی فرنگی از زبان سرپرست، جعفری: نباید نتایج فرنگی کاران را با تیم آزاد مقایسه کرد

به گزارش مهسان بلاگ، سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و امید گفت: سطح رقابت های آسیایی کشتی فرنگی خیلی بالاست و نباید نتیجه دو تیم آزاد و فرنگی را در قهرمانی آسیا با هم مقایسه کرد.

دلیل لغو اردوی تیم ملی فرنگی از زبان سرپرست، جعفری: نباید نتایج فرنگی کاران را با تیم آزاد مقایسه کرد

حسام الدین جعفری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص دلیل لغو اردوی تیم ملی فرنگی بزرگسالان که قرار بود از روز 14 اردیبهشت شروع گردد، گفت: کادرفنی تیم ملی تصمیم گرفت بعد از قهرمانی آسیا چند روزی بیشتر به فرنگی کاران استراحت بدهد چون قرار بود استراحتی بین این اردو و اعزام به جام تورلیخانوف به تیم داده گردد اما حالا این استراحت را در ابتدای این اردو در نظر گرفته اند و استارت اردو را دیرتر می زنیم. فکر می کنم تمرینات 4-5 روز دیرتر از زمانی که گفته بودیم شروع گردد که زمان قطعی آن به زودی اعلام می گردد.

وی تاکید نمود: روز 2 خرداد تیم برای شرکت در جام تورلیخانوف راهی قزاقستان خواهد شد تا در این تورنمنت بین المللی که روزهای 4 و 5 خرداد در آلماتی برگزار می گردد حضور پیدا کند.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص قهرمانی تیم ملی در مسابقات آسیایی چین گفت: از نتیجه راضی بودیم چون پیشرفت چند پله ای داشتیم و درحالیکه در دوره گذشته روی سکو نرفتیم این بار عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادیم.

جعفری در خصوص نقدهایی که در خصوص عملکرد ملی پوشان بعضی اوزان وجود دارد، توضیح داد: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا متفاوت از کشتی آزاد است و سطحش خیلی بالاست. نباید این دو تیم را با هم مقایسه کرد. تیم هایی مثل قرقیزستان، قزاقستان، کره شمالی، کره جنوبی، ازبکستان و... همه اینها در کشتی فرنگی مدعی دنیای هستند و ما هم با سه ماه اردو به عقیده من چه به لحاظ تیمی و چه مدالی پیشرفت محسوسی داشتیم. این تیم های آسیایی در دنیای هم مدعی مدال هستند خصوصا در سبک وزن. همین کشتی گیر ژاپنی که قهرمان دنیا است در وزن 60 کیلوگرم باخت، این شوخی نیست.

وی ادامه داد: البته همانطور که محمد بنا هم گفت در بعضی اوزان احتیاج به بازنگری وجود دارد و حتما برای تیم دنیای همین اتفاق رخ خواهد داد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8819

به "دلیل لغو اردوی تیم ملی فرنگی از زبان سرپرست، جعفری: نباید نتایج فرنگی کاران را با تیم آزاد مقایسه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل لغو اردوی تیم ملی فرنگی از زبان سرپرست، جعفری: نباید نتایج فرنگی کاران را با تیم آزاد مقایسه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید