دو ویژگی دیوار که می تواند به یاری مشاوران املاک بیاید

به گزارش مهسان بلاگ، تقریبا چند سالی می گردد سایت دیوار امکانی برای بنگاه های املاک فراهم نموده تا آگهی های خود را با شناسنامه یک بنگاه رسمی منتشر نمایند تا کسانی که دنبال خرید یا اجاره خانه می گردند راحت تر بتوانند به آگهی دهنده اعتماد نمایند.

دو ویژگی دیوار که می تواند به یاری مشاوران املاک بیاید

هرکدام از بنگاه های املاک با ارائه مجوز خود می توانند پنل املاک در اختیار داشته باشند که امکانات خیلی بیشتری نسبت به آگهی دهنده های عادی در اختیار بنگاه های املاک می گذارد که از جمله آن ها می توان به صفحه اختصاصی بنگاه در دیوار، امکان مدیریت مشاورانی که در بنگاه املاک مشغول به کار و ارسال آگهی هستند، استفاده از بسته های تخفیفی برای انتشار آگهی و استفاده از نردبان، امکان نردبان گروهی آگهی ها، دریافت گزارش مصرف، ارتقای راحت تر آگهی و بعلاوه پشتیبانی اختصاصی اشاره نمود.

هرچه باشد با اکانت شخصی نمی توان به مقدار یک کسب وکار فعالیت کرد و برای اینکه آگهی ها بازدید بیشتری داشته باشند، راحت تر و با هزینه کمتری بتوان آن ها را ارتقا داد و از نردبان استفاده کرد، ضروری است تا سراغ پنل های اختصاصی برویم. شاید همین مورد باعث شده 20درصد از آگهی های حوزه مسکن که در سایت دیوار منتشر می گردد به پنل املاک مربوط هستند. هرچند این آمار مربوط به دو سال قبل است و آن موقع همچنان یک جای کار ایراد داشت. آنالیز ها نشان داد بعضی از مشاورانی که دسترسی به پنل املاک دیوار داشتند باز هم سراغ انتشار آگهی شخصی می رفتند.

چراکه تعداد آگهی های قابل انتشار هر مشاور به وسیله بنگاه املاک مشخص می گردد و محدودیت هایی از نظر تعداد آگهی وجود دارد. برای همین زمانی که تعداد آگهی هایی که بنگاه به هر مشاور اختصاص داده تمام می گردد، مشاور مجبور بود سراغ انتشار آگهی به صورت شخصی برود. در چنین شرایطی دیگر نظارت بر آگهی های منتشر شده به وسیله مدیر آژانس املاک عملا امکان پذیر نبود. در چنین شرایطی پنل مشاور می تواند در کنار پنل املاک به یاری بنگاه ها بیاید.

پنل مشاور چطور کار می نماید؟

بعلاوه خیلی از مشاوران املاک در بعضی محله ها هستند که شاید در یک بنگاه به خصوص مشغول به کار نباشند، اما با توجه به آشنایی زیادی که به محله دارند، دستی بر آتش مشاوره املاک برده اند. شاید به همین دلیل بوده که سایت دیوار پنل جداگانه ای برای مشاوران املاک مستقل راه اندازی نموده است. این ویژگی که اسمش پنل مشاور است تقریبا اغلب امکانات پنل املاک را دارد، ولی در این پنل ها خبری از صفحه اختصاصی بنگاه و امکان مدیریت مشاوران نیست چرا که در اصل دیگر بنگاهی در کار نخواهد بود و مشاور خودش همه کاره است. با این تفاوت که مشاور مستقل می تواند با پیوستن به یک بنگاه املاک، امکان مدیریت و نظارت را به رئیس بنگاه که پنل املاک را در اختیار دارد هم بدهد. همین موضوع بود که باعث شد سهم 20درصد پنل های اختصاصی از آگهی های منتشر شده در حوزه مسکن به 34 درصد در انتها زمستان سال گذشته افزایش پیدا کند و همچنان این فرایند صعودی است.

علاوه بر مشاوران املاک و بنگاه دارها، این موضوع حتی می تواند به نفع افراد عادی که در پی خرید یا اجاره خانه هستند یا صاحبخانه هایی که می خواهند ملکشان را بفروشند تمام خواهد شد. چراکه وقتی سهم آگهی های شناسنامه دار و اطلاعات تایید شده بیشتر گردد، با خیال راحت تر می توان به آگهی دهنده اعتماد کرد. بعلاوه امکان استفاده از قابلیت زونکن بیشتر و بیشتر خواهد شد.

زونکن چطور کار می نماید؟

قابلیت زونکن سایت دیوار یک نقطه اتصال بین مالکان و بنگاه ها و مشاوران املاک است. احتمالا شما هم به اسم یک مالک دلتان بخواهد که یک نفر به جای شما جواب تلفن را بدهد و برایتان مشتری پیدا کند. قابلیت زونکن دقیقا همین کارایی را دارد. اگر از حساب شخصی خودتان آگهی در حوزه املاک چه فروش و چه اجاره منتشر کنید، با گزینه زونکن روبرو خواهید شد که می توان آن9 را فعال یا غیرفعال کرد. با فعال کردن زونکن، تمام مشاوران و بنگاه ها که با پنل مشاور یا پنل املاک وارد سایت شده اند می توانند آگهی شما را ببیند و اگر خواستند شما را در پیدا کردن مشتری یاری نمایند.

اگر یک مشاور املاک خانه شما را آگهی کند، علاوه بر اینکه به جای شما جواب تماس های گاه و بی گاه مشتریان را خواهد داد، می تواند از قابلیت های نردبان استفاده کند تا آگهی شما بیشتر از حالت معمولی در صدر لیست قرار بگیرد و آمار بازدید آن افزایش پیدا کند.

بعلاوه مشاوران مستقل و بنگاه ها با مراجعه به سرویس زونکن می توانند ببینند کدام صاحبخانه ها در پی مشاور املاک برای فروش یا اجاره خانه شان می گردند تا با این کار بتوانند فایل های جدیدی را به فایل های در اختیارشان اضافه نمایند. طبیعتا هرچه تعداد فایل های یک بنگاه بیشتر باشد، احتمال پیدا شدن مشتری برای یکی از آن ها بیشتر خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 92403

به "دو ویژگی دیوار که می تواند به یاری مشاوران املاک بیاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو ویژگی دیوار که می تواند به یاری مشاوران املاک بیاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید