رکوردشکنی طارمی در پرتغال با 25 گل، مهاجم مهارناپذیر ایران

به گزارش مهسان بلاگ، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از فصل گذشته تا به امروز پیروز شده است 25 گل در لیگ پرتغال به ثمر برساند و از این نظر بالاتر از هر بازیکن دیگری باشد.

رکوردشکنی طارمی در پرتغال با 25 گل، مهاجم مهارناپذیر ایران

به گزارش خبرنگاران از مهر، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از غیبت در یک بازی این تیم به دلیل محرومیت، مجدداً به فرایند گلزنی خود ادامه داد. پورتو شب گذشته پیروز شد با تک گل طارمی برابر فارنسی به پیروزی برسد و حضورش در رده دوم جدول را تثبیت کند.

طارمی تا خاتمه هفته پانزدهم این فصل از مسابقات لیگ پرتغال 7 گل به ثمر رسانده است. این مهاجم سه گل هم در جام حذفی زده و با احتساب پنالتی ها و پاس های گلی که داده، بدون شک نقش پررنگی در پیروزیت پورتو تا اینجای کار ایفا نموده است.

آمار طارمی در هفت مسابقه قبلی خود با پورتو در لیگ پرتغال هم چشمگیر است. این مهاجم ایرانی در این هفت مسابقه، در هشت گل پورتو تأثیر مستقیم داشته است. (با گل، پاس گل و دریافت پنالتی)

این مهاجم بوشهری، فصل گذشته برای اولین بار به فوتبال اروپا پا گذاشت و به تیم ریوآوه پرتغال پیوست. طارمی در ریوآوه توانایی هایش را به نمایش گذاشت و در خاتمه فصل 2019-2020 در لیگ پرتغال 18 گل به ثمر رساند.

طارمی بعد از گلزنی در بازی با فارنسی

صفحه OptaJoao در توئیتر که آمار بازیکنان فوتبال در پرتغال را منتشر می نماید خاطرنشان کرد طارمی از فصل گذشته تا به امروز در لیگ پرتغال 25 گل به ثمر رسانده است که در این کشور بالاترین آمار در این دوره زمانی به حساب می آید.

حالا شاید پی بردن به کوشش و رقابت شدید غول های پرتغال برای جذب مهاجم تیم ملی ایران کار سختی نباشد.

طارمی ثابت نموده است که یک مهاجم تمام عیار است. او در فوتبال روی زمین و روی هوا توانایی دارد، مهارت تمام کنندگی اش بالا است، در پِرس گذاشتن روی مدافعان تیم حریف قدرتمند عمل می نماید و هنر پنالتی دریافتش هم زبانزد است.

آمار طارمی نوید دهنده روزهای پربارتر برای این مهاجم در پورتو و فوتبال پرتغال است. ادامه همین فرایند زیر نظر سرجیو کونسیسائو اگر با درخشش طارمی در لیگ قهرمانان اروپا و در ملاقات با یوونتوس ادامه داشته باشد، بدون شک باشگاه پورتو باید از همین حالا برنامه های انتقال مهاجم ایران به تیم های عظیم تر را پیش بینی کند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

سلو بلاگ: سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

پریها: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 76012

به "رکوردشکنی طارمی در پرتغال با 25 گل، مهاجم مهارناپذیر ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی طارمی در پرتغال با 25 گل، مهاجم مهارناپذیر ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید