شایعه ای عجیب، ولی واقعی: شهاب زاهدی برای تیم ملی اوکراین بازی می کند؟

به گزارش مهسان بلاگ، بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی المپیک دونتسک بعد از احتمالاتی که برای او برای حضور در لیگ برتر ایران و بازی برای پرسپولیس وجود داشت، در لیگ اوکراین ماند، اما به تیم جدیدی پیوست و کارش را با زوریا ادامه خواهد داد. تیمی که حالا در کنار الهیار صیادمنش یک مهاجم ایرانی دیگر را هم به خدمت گرفته تا با خط حمله ایرانی به استقبال نیمه دیگر لیگ برود.

شایعه ای عجیب، ولی واقعی: شهاب زاهدی برای تیم ملی اوکراین بازی می کند؟

شهاب زاهدی در مصاحبه با خبرنگار ما به پیشنهاد تیم ملی اوکراین اشاره کرده و همچنین درباره کیفیت لیگ اوکراین ادعای جالبی داشته و گفته که کیفیت در اینجا کمتر از روسیه و پرتغال نیست. زاهدی همچنین به پیشنهاد تیم پرسپولیس پرداخته و گفته که یحیی گل محمدی نسبت به او لطف داشته است. این مصاحبه را در ادامه می خوانید:

حضورم در زوریا یک اتفاق راضی کننده است

زاهدی در مورد رفتن به زوریا که بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان رخ داد و اینکه چرا این فرایند اینقدر طول کشید، گفت: در این پنجره به شکلی اولین و آخرین انتخابی که داشتم زوریا بود و با توجه به فاکتور هایی که مدنظرم بود این بهترین انتخابم به حساب می آمد. خوشبختانه انتها به چیزی که می خواستم رسیدم و این یک اتفاق راضی کننده برای من است. در مورد طول کشیدن این فرایند هم به هرحال باشگاه المپیک یک انتظاراتی از زوریا داشت که در نهایت به توافق رسیدند و من به این باشگاه آمدم.

فوتبال اوکراین کمتر از روسیه و پرتغال نیست

شهاب در پاسخ به این سوال که چرا از بین گزینه های مطرح در مورد خودش که حتی از روسیه، پرتغال و اسپانیا هم شنیده می شد، چرا در نهایت فوتبال اوکراین را انتخاب کرد، گفت: برای این تصمیم دلایل مختلفی داشتم، اما مهمترین آن آداپته شدن من با فوتبال اوکراین بود که توانسته بودم این فصل فرایند خوبی داشته باشم. به نظرم به جز پیشنهاد اسپانیا که شرایط انتقالم فراهم نشد بین لیگ اوکراین با پرتغال و روسیه تفاوتی نمی دیدم، چون خروجی و سطح این لیگ با آن ها چیزی کمتر ندارد. اینجا به هرحال برای آقای گلی تلاش می کردم و می خواستم تا آخر فصل با شرایطی که اینجا دارم در زمینه انفرادی برای خودم افتخاراتی کسب کنم که ماندنم این راستا را هموار می کند.

زوریا باشگاهی حرفه ای است

وی در مورد زوریا که بیش از هر تیمی خواهان به خدمت گیری او بود، گفت: دقیقا همین طور است و زوریا واقعا من را می خواست. وقتی می دیدم یک مجموعه و باشگاه خواهان به خدمت دریافت من هستند این برای من واقعا راضی کننده بود. این موضوع به من انرژی مضاعف داد تا به این تیم بپیوندم که در نهایت کار نهایی شد. زوریا یک باشگاه حرفه ای است که تقریبا در چند سال گذشته در لیگ های اروپایی بازی کرده و امسال هم برای قهرمانی می جنگد.

سرمربی تیممان در وردربرمن کار کرده است

شهاب ادامه داد: این تیم پتانسیل آن را دارد که در لیگ اوکراین برای قهرمانی بجنگد و در لیگ اروپا و چمپیونز لیگ هم شرکت کند. این تیم کادرفنی بسیار خوبی دارد که سرمربی زوریا دو سال سرمربی وردربرمن بوده است. یک آدم کاربلد که در این مدت کوتاه نکته های زیادی از او یاد گرفتم. بازیکنان با کیفیتی هم این تیم دارد که بازی کردن کنار چنین نفراتی قطعا کارایی من را بیشتر خواهد کرد. باور کنید در همین مدت کوتاه که به این تیم اضافه شدم نکته های زیادی یاد گرفتم تا به این طریق از تصمیمی که گرفتم خیلی راضی باشم.

شرایط برای من و اللهیار عالی است

زاهدی که حالا در کنار الهیار دو ایرانی تیم زوریا هستند حالا باید با هم در خط حمله این تیم هم رقابت کنند. وی در این مورد گفت: برای من واقعا راضی کننده است که با الهیار هم تیمی هستم، چون واقعا بازیکن با کیفیتی است. ما بیرون از فوتبال دو دوست خوب هستیم که این مساله می تواند به پیشرفت ما حسابی کمک کند. در زوریا آینده برای هر دو ما روشن است و برای آن تلاش می کنیم و این رقابت باعث پیشرفت من و الهیار خواهد شد. با این حال بابت بازی کردن ما نگرانی وجود ندارد و درست است که هم تیمی هستیم، اما چون سیستم ما 2-4-4 است هر دو بازی خواهیم کرد و شرایط خیلی عالی است.

بازهم به آقای گلی فکر می کنم

زاهدی در مورد اینکه چقدر امیدوار است با زوریا بتواند آقای گلی لیگ را به دست بیاورد، گفت: قطعا با توجه به شرایطی که در زوریا خواهم داشت کارایی من هم بهتر خواهد شد. هدف اول من نشان دادن توانایی های خودم هست تا در کنار آن به آقای گلی هم به عنوان یک افتخار فردی فکر کنم که شک ندارم شرایط برای من در زوریا فراهم است.

از تیم ملی اوکراین پیشنهاد دارم

این بازیکن در مورد رسیدن به تیم ملی ایران با حضور در زوریا و اینکه چقدر شایعه رفتن او به تیم ملی اوکراین درست است و این خبر صحت دارد، گفت: حضور در تیم ملی همیشه برای من یک افتخار است که بتوانم لباس آن را برتن و برای کشورم افتخار آفرینی کنم. در مورد تیم ملی اوکراین و صحبت هایی که شده حرف بیشتر از یک شایعه است، اما اولویت نخست من تیم ملی ایران است. کشوری که در آن به دنیا آمدم، بزرگ شدم و رشد کردم و حالا دوست دارم با پوشیدن لباس آن دینم را به آن ادا کنم. تمام تلاش من این است که به تیم ملی دعوت شوم و امیدوارم بتوانم نظر کادرفنی را جلب کنم و در اردوی پیش رو دعوت شوم.

آقا یحیی به من لطف داشت اما...

زاهدی در انتها در مورد شرایط پرسپولیس و اینکه آیا این تیم می تواند بازهم به قهرمانی برسد، گفت: من در ابتدا باید از هواداران پرسپولیس که در این یکی، دو سال حسابی من را مورد لطف خودشان قرار دادند تشکر کنم که این لطف هنوز هم ادامه دارد. من دوست داشتم به پرسپولیس بیایم، اما شرایطی که المپیک لحاظ کرده بود این آمدن را غیرممکن کرد و امیدوارم بازهم بتوانم با پیراهن پرسپولیس توانایی های خودم را نشان دهم. پرسپولیس جایی بوده که من در آن رشد کردم و راضیم که دوباره بعد از بدشانسی در فینال آسیا فرایند خوبی پیدا کرده و شک ندارم لایق ترین تیم برای قهرمانی لیگ همین پرسپولیس است. به همین خاطر ضمن تشکر از آقایحیی [گل محمدی]و لطفی که به من داشتند امیدوارم ایشان و بازیکنان در انتها لیگ بازهم جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 77029

به "شایعه ای عجیب، ولی واقعی: شهاب زاهدی برای تیم ملی اوکراین بازی می کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه ای عجیب، ولی واقعی: شهاب زاهدی برای تیم ملی اوکراین بازی می کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید