سایپا به بنز و آئودی پیوست
به گزارش مهسان بلاگ، سایپا، پارس خودرو، زامیاد و سایپادیزل شرکت های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا که صاحب برند خودروسازی هستند با پیوستن به پویش بین المللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه، به طور موقت نشان های تجاری خود را تغییر دادند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، این شرکت ها با ایجاد فاصله در لوگوهای جدید خود سعی نموده اند لزوم رعایت فاصله اجتماعی را در دوران شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید-19 یادآوری نمایند.
این اقدام کمپینی است بین المللی که خودروسازانی نظیر آئودی، هیوندایی، مرسدس و ... پیشگام آن بوده اند.
تا به امروز بیش از یک میلیون و 353 هزار نفر در سراسر دنیا به این بیماری ویروسی مبتلا شده و نزدیک به 76 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.
منبع: همشهری آنلاینتورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه