سیزده بدر سال جاری ممنوع، تمهیدات پلیس برای ممانعت از حضور مردم در پارک ها و تفرجگاه ها

به گزارش مهسان بلاگ، فرمانده انتظامی تهران عظیم با بیان اینکه پارک و بوستان های پایتخت در سیزده بدر تحت رصد و کنترل پلیس است، گفت: اجازه ورود و اتراق در حاشیه پارک ها و بوستان ها داده نخواهد شد.

سیزده بدر سال جاری ممنوع، تمهیدات پلیس برای ممانعت از حضور مردم در پارک ها و تفرجگاه ها

به گزارش خبرنگاران، سردار حسین رحیمی، درباره تدابیر پلیس برای سیزده بدر گفت:در راستای حفظ سلامت مردم و اجرای طرح فاصله گذاری فیزیکی مسئولان بهداشتی تصمیم برآن شد حضور در پارک ها و مراکز تفرجگاهی ممنوع گردد.

وی با اشاره به اینکه این موضوع در روز 13 فروردین سال جاری شدت بیشتری خواهد گرفت، گفت: حدود 1400 پارک کوچک و عظیم در تهران داریم که بیش از 100 مورد از این پارک ها عبارت از پارک های عظیم و جنگلی هستند که امکان تردد خودرو در آن ها وجود دارد همچنین 190 پارک و بوستان عظیم داریم که از ساعت 5 صبح روز 13 فروردین همه پارک ها، بوستان ها و تفرجگاه ها مسدود و از ورود افراد به مراکز جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه از مردم درخواست می کنم که از حضور در مراکز و مجامع عمومی خودداری و رعایت نمایند،گفت: همکاران ما برای امنیت مردم و برای اجرای دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور شبانه روزی کوشش می نمایند و در روز طبیعت از 5 صبح تا 24 در این مراکز حضور خواهند داشت و به اجرای ماموریت های محوله می پردازند.

رحیمی با تاکید بر اینکه روز 13 فروردین حضور در پارک ها و حتی اتراق و حضور در حاشیه پارک ها هم ممنوع است و در این طرح موتور سیکلت سوارها و خودرو فرقی نخواهد داشت، اظهارکرد: کل پارک ها را بسته ایم و چنانچه کسی در حاشیه پارک ها توقف کند 500 هزار تومان جریمه می گردد و در صورتی که به تذکر پلیس توجه نکند خودرویش توقیف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از ساعت 5 صبح تا 24 کل پارک ها کنترل و مراقبت خواهد شد و از توان پلیس ویژه، پلیس یگان امداد، پیشگیری، یگان خدمات شهرداری استفاده می گردد،گفت: تمامی مبادی ورودی و خروجی پایتخت از 8 فروردین کنترل می گردد و اجرای این طرح را تا روزی که ابلاغ نمایند، ادامه می دهیم و فقط کسانی می توانند به تهران وارد شوند که ساکن پایتخت باشند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در اجرای این طرح تا به امروز به بیش از 333 هزار خودرو تذکر داده و تعداد اندکی را هم برگردانده ایم، گفت: حدود 3000 هزار خودرو در اجرای این طرح جریمه شده اند.

رحیمی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا به امروز 46 درصد ورودی و خروجی تهران نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دارد که در سطح شهر تهران بالغ بر 50 درصد کاهش تردد تا به امروز داشته ایم، اظهارکرد: ایست بازرسی را به سه راه نعلبندان برده ایم و در آنجا کنترل ها انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 42463

به "سیزده بدر سال جاری ممنوع، تمهیدات پلیس برای ممانعت از حضور مردم در پارک ها و تفرجگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیزده بدر سال جاری ممنوع، تمهیدات پلیس برای ممانعت از حضور مردم در پارک ها و تفرجگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید