سجادی: گسترش همکاری های استانی زمینه ساز توسعه در روابط دو جانبه است

به گزارش مهسان بلاگ، گاریک سرکیسیان استاندار آرارات جمهوری ارمنستان با سیدکاظم سجادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایروان در محل سفارت دیدار و گفت و گو کرد.

سجادی: گسترش همکاری های استانی زمینه ساز توسعه در روابط دو جانبه است

به گزارش خبرنگاران، در این دیدار سید کاظم سجادی با اشاره به سفر موفقیت آمیز سرکیسیان به استان گیلان، خواهان پیگیری و عملیاتی شدن توافقات انجام شده در سفر وی به استان گیلان شد و گسترش همکاری های استانی بین دو کشور به ویژه بین استان گیلان جمهوری اسلامی ایران و استان آرارات ارمنستان را زمینه ساز توسعه در روابط دوجانبه برشمرد. سفیر کشورمان در ایروان همچنین با اشاره به سفر اخیر استاندار به استان گیلان و دیدار با استاندار و سایر مقامات این استان، خواهان توسعه همکاری های بین استانی در بخش های کشاورزی، دامپروری، پرورش ماهی و توسعه گردشگری شد. گاریک سرکیسیان استاندار آرارات هم در این دیدار با تشکر از میزبانی گرم استاندار گیلان و استقبال از توسعه همکاری های استانی، ضمن دعوت از استاندار گیلان و رئیس منطقه آزاد تجاری صنعتی، آمادگی خود را برای میزبانی از هیات استان گیلان در آینده نزدیک و اجرایی کردن توافقات انجام شده گفت. همچنین در این دیدار، تجاری که از استان آرارات همراه استاندار به استان گیلان سفر نموده بودند نیز حضور داشتند و ضمن ابراز رضایت از انجام سفر آمادگی خود را برای توسعه و گسترش مبادلات تجاری با تجار استان گیلان گفتند.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2144

به "سجادی: گسترش همکاری های استانی زمینه ساز توسعه در روابط دو جانبه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: گسترش همکاری های استانی زمینه ساز توسعه در روابط دو جانبه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید