سرمایه گذاری 120هزارمیلیارد ریالی بخش خصوصی در گردشگری اصفهان

به گزارش مهسان بلاگ، دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در اولین روز سفر خود به اصفهان و در دومین مراسم افتتاحیه طرح های سرمایه گذاری گردشگری استان به مناسبت دهه فجر، با حضور در اقامتگاه سنتی کریم صالح (خانه تاریخی کشیش)، این اقامتگاه سنتی را افتتاح کرد.

سرمایه گذاری 120هزارمیلیارد ریالی بخش خصوصی در گردشگری اصفهان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات انواع ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، علی اصغر مونسان، امروز 14 بهمن ماه 98 و در جمع فعالان گردشگری استان گفت: خوشبختانه استان اصفهان به عنوان یکی از مراکز اصلی تاریخی و گردشگری کشور، رشد مناسبی را در زمینه گردشگری در چند سال اخیر تجربه نموده است.

او اضافه نمود: آمارها و گزارش ها نشان می دهد که در حال حاضر بیش از 371 طرح سرمایه گذاری گردشگری در 24 شهرستان استان با سرمایه ای بالغ بر 120هزارمیلیارد ریال، توسط بخش خصوصی و با حمایت دولت، از 10درصد تا 90درصد پیشرفت فیزیکی، در حال اجرا است.

مونسان تاکید نمود: امیدواریم با حمایت های دولت از سرمایه گذاران گردشگری، بحران های زودگذر را هر چه سریع تر پشت سر گذاشته و همچنان شاهد رشد فزاینده گردشگری در ایران و به ویژه اصفهان باشیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 29 مرداد 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30880

به "سرمایه گذاری 120هزارمیلیارد ریالی بخش خصوصی در گردشگری اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 120هزارمیلیارد ریالی بخش خصوصی در گردشگری اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید