سروده های اجتماعی کامران شرفشاهی کتاب می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: تازه ترین مجموعه سروده های کامران شرفشاهی با عنوان از همواره عاشقانه تر تا انتها سال تابستان امسال به چاپ می رسد.

سروده های اجتماعی کامران شرفشاهی کتاب می گردد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، جدیدترین مجموعه سروده های کامران شرفشاهی با عنوان از همواره عاشقانه تر تا خاتمه تابستان امسال به چاپ می رسد. این کتاب شامل گزیده ای از اشعار اجتماعی و عاشقانه شرفشاهی است که توسط انتشارات هزاره ققنوس روانه بازار کتاب خواهد شد. تعدادی از این سروده ها پیش از این در مطبوعات به چاپ رسیده بود و حالا شرفشاهی با جمع آوری و گزینش این دسته از اشعار، اقدام به چاپ مجموعه ای جدید نموده است.

زبان شرفشاهی در تمامی این اشعار ساده است. او در سروده های اجتماعی خود به موضوعات مختلفی که در جامعه وجود دارد، می پردازد و سعی دارد تا نگاه متفاوتی به وقایع جامعه خود داشته باشد. از همواره عاشقانه تر در 104 صفحه به چاپ می رسد. سروده ذیل نمونه ای از اشعار شرفشاهی است:

دوباره ...

می آیی

و دنیا زیر پای تو

سبز می گردد

سراسیمه گگردده می گردد

چشم های کابوس زده

به شوق پابوست

در انتهای هستی

که ابتدای دوباره تست ...

آنگاه که واژه ها دوباره معنا می شوند

و دنیا به عطر نرگس

دوباره با عدالت آشتی می نماید

و دوباره ...

کامران شرفشاهی، شاعر، نویسنده و مدیر انتشارات تجلی مهر، متولد 12 اردیبهشت سال 1340 در تهران و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته ارتباطات است. وی همکاری اش را با مطبوعات، از دهه 60 و با چاپ اشعار و مقالات خود شروع کرد و در سمت هایی چون سردبیر، مدیر اجرایی و دبیر سرویس ادب و هنر، در نشریات مختلفی فعالیت داشته است. همکاری با صدا و سیما و مدیریت و دبیری کنگره ها و جشنواره های فرهنگی و هنری از دیگر فعالیت های شرفشاهی به حساب می آیند.

حماسه جاودان، آبروی آب، به پیشواز سپیده، گزیده اشعار، سایه سیاه سقوط، دست رنج، ضیافت نور، رسول مهر، خُم خانه عشق، آینه های بی قرار و دانای مهربان، راز سرفرازی و طنین عطش عنوان بعضی از کتاب های منتشر شده این شاعر و نویسنده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 5 تیر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 46958

به "سروده های اجتماعی کامران شرفشاهی کتاب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سروده های اجتماعی کامران شرفشاهی کتاب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید