سفیر ایران در ایتالیا: ترامپ با تمدن جهانی دشمنی دارد

به گزارش مهسان بلاگ، سفیر کشورمان در ایتالیا با انتقاد از تهدید رئیس جمهور آمریکا علیه مراکز فرهنگی ایران خاطر نشان کرد، دونالد ترامپ مصداق تروریسم فرهنگی است.

سفیر ایران در ایتالیا: ترامپ با تمدن جهانی دشمنی دارد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، حمید بیات سفیر ایران در ایتالیا در نشستی با موضوع یک میراث فرهنگی در خطر، سایت های ایران در فهرست دنیای یونسکو گفت: احترام به آثار فرهنگی و تمدنی، در واقع رعایت حرمت انسانی، و کرامت ذاتی انسانی است و نقطه مقابل آن یعنی حمله به اموال، و میراث فرهنگی، حمله به انسانیت، حمله به روح بشریت، و حمله به تاریخ است.

بیات خاطر نشان کرد، تهدید رئیس جمهوری آمریکا برای نابودی مراکز فرهنگی و تمدنی ایران، مصداق شاخص تروریسم فرهنگی بین المللی است و ادامه قانون شکنی آمریکا برای شکستن مقاومت مردم ایران است.

سفیر کشورمان در ادامه اضافه کرد: آمریکا به رغم ادعای خود بارها نشان داده که اعتقادی به مذاکره و پایبندی به تعهدات قبلی و فعلی ندارد و دشمنی او تنها با فرهنگ یک ملت نیست؛ بلکه مخاصمه و مشاخصه با ارزش های مشترک فرهنگی، و دستاوردهای تمدنی ملل مختلف دنیا است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30998

به "سفیر ایران در ایتالیا: ترامپ با تمدن جهانی دشمنی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر ایران در ایتالیا: ترامپ با تمدن جهانی دشمنی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید