سلطانی فر: توانایی تامین امنیت حضور بانوان در ورزشگاه ها را داریم

به گزارش مهسان بلاگ، وزیر ورزش و جوانان گفت: با رعایت ملاحظات فرهنگی و شرعی، با حضور بانوان در ورزشگاه های ورزشی موافق هستیم.

سلطانی فر: توانایی تامین امنیت حضور بانوان در ورزشگاه ها را داریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر گفت: زیر ساخت های لازم برای حضور بانوان شامل ورودی، معبر، مکان و خدمات ویژه رفاهی بصورت جداگانه در تمام ورزشگاه های ملی و بزرگ فراهم و آماده شده است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حضور تماشاگران زن در سالن مسابقات رشته های والیبال، بسکتبال و هندبال گفت: با رعایت تمام ملاحظات شرعی و فرهنگی تماشاگران بیننده مسابقات در رشته های دیگر هستند و با هماهنگی، برنامه ریزی و پیش بینی های لازم انجام شده با عوامل انتظامی، امنیتی و وزارت کشور، تماشاگران زن در بازی های ملی با استفاده از امکاناتی که برای آنها فراهم شده است حضور پیدا خواهند کرد

سلطانی فر درباره امکان حضور تماشاگران زن در بازی های لیگ برتر فوتبال مطرح کرد: امیدواریم با مناسب شدن فضای ورزشگاه های ورزشی و رعایت کامل موازین شرعی و فرهنگی توسط طرفداران تیم ها در آینده نیز بتوانیم شرایط حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر فراهم کنیم و این موضوع نیازمند آنالیز جامع تر و کامل تر در آینده می باشد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه با حضور بانوان در ورزشگاه های ورزشی موافق است، گفت: وزارتخانه و فدراسیون فوتبال با یاری نیروهای انتظامی و نهاد های مسئول، توانایی تامین شرایط کامل، رفاهی و امنیتی با رعایت ملاحظات شرعی را دارد.

وی با اشاره به انعکاس بعضی اخبار درباره مغایرت دیدگاه ها در دولت در این خصوص گفت: در این مورد همراه و هماهنگ هستیم و با رعایت تمامی موازین شرعی و مواردی که حریم و حرمت بانوان تماشاگر را حفظ می نماید، انشاالله اقدامات مقتضی بعمل خواهد آمد.

سلطانی فر در خاتمه ضمن ابراز تاسف و تاثر از درگذشت غم انگیز سحر خدایاری طرفدار باشگاه استقلال و ضمن عرض تسلیت و هم دردی با خانواده گرامی اش اظهار داشت: امیدوارم هیچگاه شاهد تکرار چنین اتفاقات تلخ و ناگواری نباشیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16724

به "سلطانی فر: توانایی تامین امنیت حضور بانوان در ورزشگاه ها را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: توانایی تامین امنیت حضور بانوان در ورزشگاه ها را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید