سهمیه بنزین نوروزی کی واریز می گردد؟

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: شیوع ویروس کرونا در کشور سرنوشت سهمیه نوروزی بنزین را تغییر داد و آنطور که مسوولان اعلام نموده بودند قرار شد این سهمیه در فرصت مناسب تری به مالکان خودرو تخصیص یابد که به نظر می رسد با صحبت های رئیس جمهوری درباره امکان آغاز مسافرت ها با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، زمان مناسب برای تخصیص سهمیه بنزین نوروزی فرا رسیده باشد.

سهمیه بنزین نوروزی کی واریز می گردد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، بعد از سهمیه بندی بنزین و نزدیک شدن به ایام نوروز، موضوع سهمیه نوروزی مطرح شد اما شیوع ویروس کرونا در کشور و منتفی شدن سفرهای نوروزی بحثهای دیگری را مبنی بر تغییر در زمان اختصاص این سهمیه، ایجاد کرد، آن موقع علی ربیعی - سخنگوی دولت - گفت: دولت کوشش می نماید سهمیه بنزین نوروزی برای فرصتی مناسبت تر و بعد از شکست کرونا به کارت های سوخت واریز و مورداستفاده قرار گیرد.

این درحالی است که حسن روحانی - رئیس جمهوری - به تازگی گفته است: با آنالیز ها در 3 استان تهران، گیلان و مازندران معین شد که مسافرت عامل شیوع کرونا نبوده و می توان با رعایت نکات بهداشتی به مسافرت رفت.

این صحبت ها حاکی از این است که عملا درهای سفر به سوی گردشگران باز شده و اکنون شهروندان انتظار دارند که در این شرایط فکری نیز به حال سهمیه بنزین سفر گردد و هیات دولت در این باره تدابیر لازم را در نظر بگیرد.

اما فاطمه کاهی - سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی - درباره این مساله به ایسنا اظهار کرد: هنوز دستوری در این رابطه به شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ابلاغ نشده است اما اگر تصمیمی اتخاذ گردد، مسئله ای برای توزیع سهمیه نوروزی وجود ندارد.

وی با بیان این که این تصمیم باید از سوی هیات دولت ابلاغ گردد، توضیح داد: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، اجراکننده این طرح است و در صورت ابلاغ این موضوع آمادگی لازم برای اجرای این کار در این شرکت وجود دارد.

vetworld.ir: مجله دامپزشکی | مجله خبری دانشجویان دامپزشکی

virapars.ir: مجله ویراپارس | مجله گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 53725

به "سهمیه بنزین نوروزی کی واریز می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه بنزین نوروزی کی واریز می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید