سوالات تغذیه ای خود در شرایط کرونا را از سامانه 4030 بپرسید

به گزارش مهسان بلاگ، تغذیه صحیح در شرایط کرونا، یکی از اصول مهم در جهت تقویت سیستم ایمنی بدن و مقابله با کروناست؛ بنابراین ضروری است مواد غذایی که در این جهت یاری کننده هستند را بشناسیم.

سوالات تغذیه ای خود در شرایط کرونا را از سامانه 4030 بپرسید

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، با توجه به شیوع بیماری واگیر کرونا در جهان و اهمیت بهره گیری از تغذیه صحیح در این دوران، از 31 فروردین ماه سال جاری، ارائه مشاوره تغذیه به وسیله سامانه تلفنی 4030 کلید خورد.

بنابر اعلام دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، این اقدام به سفارش دفتر بهبود تغذیه معاونت بهداشت وزارت بهداشت و طی برنامه ریزی، پیگیری و هماهنگی های اجرا شده با شرکت احسان برکت زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و همکاری مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و مدیران تغذیه این معاونت ها، توسط مشاورین تغذیه در شبکه بهداشت و درمان کشور که همیشه پا به پای اعضای تیم سلامت، در ارتقای سلامت جامعه کوشش می نمایند، میسر شد.

وی ادامه داد: هم اکنون کلیه هم میهنان می توانند از سراسر کشور با شماره گیری 4030 و انتخاب کلید 6 با مشاورین محترم تغذیه ارتباط برقرار نموده و سوالات خود را در زمینه کرونا در حوزه تغذیه مطرح نموده و مشاوره دریافت نمایند.

تعداد مشاوره های ارایه شده طی اردیبهشت ماه تا نیمه خردادماه بالغ بر 45000 ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 52233

به "سوالات تغذیه ای خود در شرایط کرونا را از سامانه 4030 بپرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوالات تغذیه ای خود در شرایط کرونا را از سامانه 4030 بپرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید