خبرنگاران دادستان کرمان: شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی خوب است

به گزارش مهسان بلاگ، کرمان - خبرنگاران - دادستان عمومی و انقلاب کرمان رعایت پروتکل های بهداشتی در شهر کرمان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: آنالیز های ابعاد رعایت فاصله گذاری اجتماعی در راستای مقابله با بیماری کرونا به صورت مستمرو سرزده و در قالب بازدیدهای محسوس و غیرمحسوس انجام می گردد.

خبرنگاران دادستان کرمان: شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی خوب است

به گزارش دریافتی روز دوشنبه خبرنگاران، دادخدا سالاری در حاشیه بازدید آنالیز رعایت فاصله گذاری اجتماعی در راستای مقابله با بیماری کرونا، اضافه نمود: دراین بازدید چهار ساعته سه واحد صنفی تذکر دریافت کردند و مقرر شد ظرف 48ساعت نسبت به برطرف نقص های موجود اقدام نمایند و در غیر اینصورت پلمپ می شوند.

وی اظهارداشت: در بازدید آنالیز رعایت فاصله گذاری اجتماعی در راستای مقابله با بیماری کرونا، بازدیدهای متعددی از واحدهای عرضه مواد غذایی، فروشگاه های عظیم، رستوران ها، میوه فروشی ها، بستنی فروشی ها، فست فودها و سایر واحدهای صنفی انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به اینکه بخش عمده ای از مفاد رعایت بهداشت به حاکمیت و الزام های مشخص شده از سوی حاکمیت بستگی دارد،اظهار داشت: حاکمیت به منظور پیشگیری از انتشار ویروس و فراگیر شدن بیماری ها الزامات بهداشتی را در شرایط مختلف مشخص می نمایند و تمامی اقشار جامعه باید نسبت به رعایت این مفاد توجه لازم را داشته باشند.

سالاری اظهارداشت: در بازدید آنالیز رعایت فاصله گذاری اجتماعی در راستای مقابله با بیماری کرونا با حضور مسئولان و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، تیم های قضائی، نمایندگان تعزیرات حکومتی، نمایندگان نیروی انتظامی و بازرسان شبکه بهداشت، نظارت لازم بر بهداشت مواد غذایی قبل و بعد از طبخ انجام و شرایط نگهداری مواد غذایی و آنالیز انطباق آن با استاندارد و رعایت دستورالعمل های بهداشت فردی انجام شد.

مدعی العموم با اشاره به مفاد ماده 688 قانون مجازات اسلامی بیان کرد: براساس این ماده قانونی هر اقدامی که تهدید علیه بهداشت عمومی شناخته گردد، ممنوع است و مرتکبین چنانچه طبق قوانین خاص مشمول مجازات شدیدتری نباشند، به حبس تا یکسال محکوم خواهند شد و مبنای تصمیم گیری در این زمینه ها، تشخیص مراجع مربوطه از جمله دانشگاه علوم پزشکی است.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 51635

به "خبرنگاران دادستان کرمان: شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دادستان کرمان: شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید