شکست کسب و کارهای فاقد استراتژی آنلاین در عصر کرونا

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، وی هشدار داد کسب و کارهایی که به ضرورت حضور در فضای مجازی بی توجهی نمایند و فعالیت های خود را بر این اساس به روز ننموده و ساماندهی ننمایند، نمی توانند با دیگر شرکت های فعال در اینترنت رقابت نموده و به طور جدی از آنها عقب می افتند.

شکست کسب و کارهای فاقد استراتژی آنلاین در عصر کرونا

مری میکر که به علت انتشار گزارش سالانه ای مشهور به روندهای اینترنت شهرت دارد، تصریح نموده همه گیر شدن ویروس کرونا و خانه نشینی بسیاری از مردم باعث شده کسب و کارهایی که برای فعالیت به وسیله اینترنت برنامه ای نداشته باشند در معرض خطر شکست قرار بگیرند. از نظر وی طولانی شدن این شرایط این خطر را جدی تر خواهد نمود.

وی اضافه کرد که کسب و کارهای آفلاین باید با سرعت بیشتری به دنیای آنلاین مهاجرت نموده و خدمات خود را از این طریق ارائه دهند. از نظر این تحلیل گر، استفاده از فناوری های کلود، فروش آنلاین خدمات و محصولات از جمله مسائلی است که باید در دستور کار رستوران ها، فروشگاه ها، مدارس و دانشگاه ها و شرکت های رایانه ای و نرم افزاری قرار بگیرد.

به گفته این کارآفرین، شیوع کرونا باعث افزایش ارائه خدمات پزشکی آنلاین هم شده و در آینده مردم بسیاری از این نوع خدمات را هم در منزل دریافت می نمایند و معاینه آنلاین و آنالیز شرایط بیماران با استفاده از هوش مصنوعی به یک روال مبدل می گردد.

faceraz.ir: فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 45339

به "شکست کسب و کارهای فاقد استراتژی آنلاین در عصر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست کسب و کارهای فاقد استراتژی آنلاین در عصر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید