شکست کسب و کارهای فاقد استراتژی آنلاین در عصر کرونا
به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، وی هشدار داد کسب و کارهایی که به ضرورت حضور در فضای مجازی بی توجهی نمایند و فعالیت های خود را بر این اساس به روز ننموده و ساماندهی ننمایند، نمی توانند با دیگر شرکت های فعال در اینترنت رقابت نموده و به طور جدی از آنها عقب می افتند.

مری میکر که به علت انتشار گزارش سالانه ای مشهور به روندهای اینترنت شهرت دارد، تصریح نموده همه گیر شدن ویروس کرونا و خانه نشینی بسیاری از مردم باعث شده کسب و کارهایی که برای فعالیت به وسیله اینترنت برنامه ای نداشته باشند در معرض خطر شکست قرار بگیرند. از نظر وی طولانی شدن این شرایط این خطر را جدی تر خواهد نمود.
وی اضافه کرد که کسب و کارهای آفلاین باید با سرعت بیشتری به دنیای آنلاین مهاجرت نموده و خدمات خود را از این طریق ارائه دهند. از نظر این تحلیل گر، استفاده از فناوری های کلود، فروش آنلاین خدمات و محصولات از جمله مسائلی است که باید در دستور کار رستوران ها، فروشگاه ها، مدارس و دانشگاه ها و شرکت های رایانه ای و نرم افزاری قرار بگیرد.
به گفته این کارآفرین، شیوع کرونا باعث افزایش ارائه خدمات پزشکی آنلاین هم شده و در آینده مردم بسیاری از این نوع خدمات را هم در منزل دریافت می نمایند و معاینه آنلاین و آنالیز شرایط بیماران با استفاده از هوش مصنوعی به یک روال مبدل می گردد.
منبع: خبرگزاری مهرfaceraz.ir: فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات
fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی