شرایط استخدام مربی خارجی برای زهرا نعمتی و ساره جوانمردی، اخذ دو ضمانت نامه از ورزشکاران پارالمپیکی

به گزارش مهسان بلاگ، شرایط حضور مربی خارجی برای یاری به دو بانوی قهرمان پارالمپیک کشورمان تعیین شد.

شرایط استخدام مربی خارجی برای زهرا نعمتی و ساره جوانمردی، اخذ دو ضمانت نامه از ورزشکاران پارالمپیکی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کمیته ملی پارالمپیک هفته گذشته سیاست های جدیدش در مورد بازی های پارالمپیک توکیو 2020 را که در بیست و سومین نشست ستاد این بازی ها مصوب و به تایید هیئت اجرایی رسید، به فدراسیون های ذیربط ابلاغ کرد.

یکی از این مصوبات در مورد زهرا نعمتی ملی پوش پارا تیراندازی با کمان و ساره جوانمردی ملی پوش پارا تیراندازی بود. در مصوبه مربوطه آمده است: فدراسیون ها جهت ارتقای شرایط ورزشکاران ویژه خود (خانم ها زهرا نعمتی و ساره جوانمردی) که مورد تصویب ستاد پارالمپیک توکیو 2020 هستند، می توانند اقدامات لازم جهت معرفی مربیان خارجی را انجام دهند که پس از آنالیز در ستاد و تایید قابلیت اجرا خواهد داشت.

محمد تابع معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک درباره شرایط استخدام مربی خارجی برای این دو بانوی قهرمان پارالمپیک به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: اجرای این مصوبه منوط به درخواست فدراسیون های مربوطه از کمیته پارالمپیک است. در واقع ما این امکان را برای دو فدراسیون جانبازان و معلولین و تیراندازی با کمان فراهم نموده ایم تا در صورتی که احتیاج به استفاده از مربی خارجی برای خانم ها نعمتی و جوانمردی وجود داشته باشد، گزینه های مربیگری را معرفی نمایند و این گزینه ها در کمیته پارالمپیک مورد آنالیز و تایید قرار بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به هزینه های بالا برای کار با مربیان خارجی، چه نهادی مسئولیت پرداخت این هزینه را بر عهده خواهد داشت؟ مطرح نمود: ورزشکاران ویژه ما که در این مصوبه دیده شده اند، فقط دو نفر هستند و طبق صحبت های اجرا شده، هزینه های احتمالی همکاری با مربی خارجی بر عهده کمیته ملی پارالمپیک خواهد بود.

معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک درباره دریافت ضمانت نامه از ورزشکاران گفت: یکی از ضمانت نامه ها مربوط به نادو (ستاد ملی مبارزه با دوپینگ) می گردد که از گذشته وجود داشته و برای مثال در دوره قبلی مبلغ این ضمانت نامه 10 هزار دلار بود که فدراسیونها از زمان شروع اردوهای منتهی به اعزام های برون مرزی، ملزم به دریافت ضمانت نامه هستند. ضمانت نامه دوم نیز جهت خروج از کشور ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک است که فدراسیون ها مسئولیتش را بر عهده دارند. در واقع این بخش مربوط به فدراسیون ها می گردد و آنها طرف حساب ارگان مربوطه محسوب می شوند و بر همین اساس باید خودشان از ورزشکاران ضمانت دریافت نمایند یا ضمانت آنها را بر عهده بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 16 تیر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 48348

به "شرایط استخدام مربی خارجی برای زهرا نعمتی و ساره جوانمردی، اخذ دو ضمانت نامه از ورزشکاران پارالمپیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط استخدام مربی خارجی برای زهرا نعمتی و ساره جوانمردی، اخذ دو ضمانت نامه از ورزشکاران پارالمپیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید