شهرام علیدی: خوشحالم فیلمم در خانه ام اکران می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، شهرام علیدی در آستانه اکران خاطرات اسب سیاه در گروه هنر و تجربه اظهار خرسندی کرد که فیلمش بعد از سال ها در خانه خودش (ایران) اکران می گردد.

شهرام علیدی: خوشحالم فیلمم در خانه ام اکران می گردد

به گزارش خبرنگاران، شامگاه 29 آذر ماه سینما فرهنگ میزبان، مراسم اکران خصوصی خاطرات اسب سیاه آخرین تجربه کارگردانی شهرام علیدی بود،مراسمی که محمود دولت آبادی، قطب الدین صادقی، هایده صفی کمک، محمدرضا دلپاک، کاوه سجادی حسینی،فرید کاوه سجاد حسینی، محمد شیروانی، اردشیر رستمی، محسن محسنی نسب، عباس کمک، سفیر ویتنام، دباغ سفیر اقلیم کردستان،مصطفی ال احمد و ... از جمله هنرمندان حاضر بودند.

شهرام علیدی در سخنانی گفت: بعد از چند سال که فیلم هایم در ایران نمایش داده نشد، این اولین شبی است که در خانه خودم چراغ فیلم هایم روشن شده است و از این بابت بسیار خوشحالم.

او با تشکر از همکاران اش در این فیلم در ادامه از هایده صفی کمک تشکر ویژه ای کرد و گفت:خانم صفی کمک بهترین فیلم های ایران را تدوین نموده اند و به من افتخار داده اند تا تدوین هر دو اثرم را برعهده بگیرند.

او همچنین از دیگر عوامل فیلمش که بسکمکشان جوان بودند و عده ای از پیشکسوتانی چون محمدرضا دلپاک قدردانی کرد.

خاطرات اسب سیاه حالا در گروه هنر و تجربه اکران می گردد. این فیلم داستان دختر جوانی است که وصیت نموده برای آخرین بار اسب سیاهش را ببیند و آمدن اسب سیاه حوادث غیرمنتظره ای را رقم می زند. فیلم محصول مشترک ایران و ترکیه است. مریم بوبانی یکی از بازیگران ایرانی این فیلم است که در کنار بازیگران گرترک و کُرد نقش آفرینی نموده است.

کیهان کلهر آهنگساز فیلم و هایده صفی کمک تدوین گر این فیلم بوده اند.

این فیلم دومین ساخته بلند سینمایی شهرام علیدی پس از فیلم زمزمه با باد است که از هفته منتقدین کن جوایزی سه جایزه هفته منتقدین فستیوال کن دریافت کرد.

براک توزون آتاج، دیمن زندی، شنای آیدین، ویلدان آتاسوار، بلال بلوت، عزیز چاپکورت، مریم بوبانی، تارا جاف و شوال سام بازیگران این فیلم هستند.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 25983

به "شهرام علیدی: خوشحالم فیلمم در خانه ام اکران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرام علیدی: خوشحالم فیلمم در خانه ام اکران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید